EU&RO

  • Silvia CAZACU
    Message 1 of 1 , Mar 31, 2005
      COMUNICAT DE PRESA

      EU&RO

      In ziua de 5 aprilie, la ora 18.00, in galeria ARTIS (Teatru
      National) va avea loc vernisajul expozitiei EU&RO, care consta in
      prezentarea a doua proiecte multimedia, realizate de grupurile PULS 1000 si
      ART IS NOT DEAD. Aceste doua grupuri, formate din patru artisti: Ana Banica,
      Andrei Farcasanu, Olivier Peyroux, Laura Todoran, prin actiunile anterioare
      precum si prin proiectele ce vor fi prezentate pe 5 aprilie, ating probleme
      actuale si fenomene ale societatii din Romania.

      � ROMANIA CULTIVA-TE! �- actiunea s-a desfasurat cu o zi dupa
      incheierea campaniei electorale, la data de 27 noiembrie 2004, in fata TNB.
      Acest proiect artistic nu este un manifest inpotriva procesului votarii, ci
      impotriva manipularii prin generarea de imagini false si comerciale. Cu
      proiectul acesta promovam accesul liber la arta (cultura). Noi dam simbolic
      oamenilor posibilitatea de a alege implicarea in cultura si societate, de a
      fi importanti, de a lua parte la actul creativ prin contactul direct cu arta
      intr- un loc public- strada.

      � MODA DE A FI LA MODA �- acest proiect are ca tinta oamenii in
      viata carora, moda si produsele de firma joaca un rol foarte important.
      Desfasurarea actiunii a constat in abordarea oamenilor �la moda� de pe
      strada, fotografierea si filmarea lor purtand un stick- er aplicat pe haine,
      cu sloganul �ACEST PRODUS ESTE DE FIRMA� incadrat in triunghiul rosu din
      semnele de circulatie - ATENTIE !

      Contact: Laura Todoran 0742 55 64 11
      Andrei Farcasanu 0724 27 36 71
      e- mail: aripel1@...
      www.artisnotdead.ro

      Don't just search. Find. Check out the new MSN Search!
      http://search.msn.com/