Masterat in management cultural (Oferta SNSPA)

  • Virgil Nitulescu
    Message 1 of 2 , Aug 16, 2002
      Stimati colegi,
      In masura in care este posibil, va rog sa aveti amabilitatea de a face
      cunoscut acest anunt in publicatiile dvs.
      Cu multumiri,

      Virgil Stefan NITULESCU
      CAMERA DEPUTATILOR
      Str. Izvor nr. 2-4, sect. 5
      706471 Bucuresti
      ROMANIA
      tel:+40.21.4021284
      fax:+40.21.3142913

      > <<Oferta SNSPA - management cultural.doc>>

    • claudiu braileanu
      Message 2 of 2 , Aug 20, 2002
        Stimate Domnule Virgil Stefan NITULESCU,

        Oferta SNSPA pe care ne-o trimiteti este deosebit de
        interesanta atat pentru mine, ca sef al serviciului de
        relatii publice al Bibliotecii Judetene "Panait
        Istrati" Braila cat si pentru o parte din utilizatorii
        nostri, activand ei insisi in sectorul cultural. Ne-am
        gandit chiar sa popularizam oferta Dumneavostra prin
        mijloacale specifice unei institutii culturale.

        Va rugam insa, pentru completarea informatiilor
        primite, sa ne comunicati:
        1. daca pentru sesiunea de inscriere din luna
        septembrie mai sunt locuri disponibile;
        2. in caz afirmativ, continutul dosarului de admitere;
        3. localizarea spatiului unde se pot depune dosarele,
        pentru eventualii doritori care nu cunosc prea bine
        Bucurestiul.

        Cu stima,
        Eduard Claudiu BRAILEANU,
        sef serviciu "Relatii publice"
        Biblioteca Judeteana "Panait Istrati" Braila
        Tel: 0239/611292
        Email: claudiubraileanu@...