mentor in incubator - Marius Chivu, joi 17 nov, 2011, 19-21

  • Olivian BREDA
    Message 1 of 1 , Nov 14, 2011
      BAU,

      Ce?

      incubator107 isi cheama mentorii – acei oameni simpli si extraordinari care au avut curajul sa-si transforme pasiunea intr-un mod de viata.

      In fiecare luna punem la cale o intalnire eroica, cand invitam pe acela care ne va inspira, ne va da aripi si bobarnace. Hai sa ascultam povestea, sa punem intrebarea si sa plecam altfel.

      Intram in VRIE cu Marius Chivu - Am absolvit clasa de coregrafie a Scolii de Arte din Rimnicu Vilcea, din 2005 tin cronica literarã in Dilema veche, am initiat si coordonat proiectul caritabil Cartea cu bunici (Editura Humanitas, 2008), precum si volumul colectiv Primul meu porno (Editura ART, 2011) si am tradus Melancolica moarte a Bãiatului-stridie de Tim Burton (Editura Humanitas, 2009). Am scris o carte despre cãlãtoria mea in Himalaya care va apãrea in primãvarã.

      Cand?

      joi@incubator107, 17 noiembrie 2011 de la 19:00 la 21:00

      Cum?

      Inscrierea la atelier se face prin email la adresa inscrieri@..., scrie-ne sincer de ce vrei sa vii, zi-ne de unde ai auzit de noi si lasa-ne numarul tau de telefon.

      Donatia ta ajuta incubator107 sa supravietuiasca si ne incurajeaza mesterul. Sugeram o donatie de 10 lei pentru intreg atelierul.