dan iliescu, liderul formatiei timpuri noi: intelectualii isi pierd forta sexuala

  • ioana ganea
    Message 1 of 1 , Nov 14, 2011

      http://spunesitu.adevarul.ro/Cultura/Interviuri/Interviu-cu-Dan-Iliescu-liderul-forma%C8%9Biei-Timpuri-Noi-Cu-cat-ne-trezim-mai-repede-cu-atat-nu-lasam-pe-al%C8%9Bii-sa-fie-stapanii-viselor-noastre-9646

      http://www.adevarul.ro/life/vedete/web-spune_si_tu-timpuri_noi-dan_iliescu-interviu-visuri-muzica_0_590941026.html

      Fără emfază și fără efecte speciale

      Interviu cu Dan Iliescu, liderul formației Timpuri Noi: Cu cât ne trezim mai repede, cu atât nu lăsăm pe alții să fie stăpânii viselor noastre

      Dan Iliescu relansează Timpuri Noi, cu un mesaj imperativ, “Deschide-ți mintea!” http://www.youtube.com/watch?v=oQu6bLg4nSw, și mi s-a părut că merită să vorbim despre asta. A fost punctul de pornire, dar dialogul nostru a ajuns în zone nebănuite. Am simțit, încă de la primele lui răspunsuri, că va fi un interviu tulburător. Sinceritatea lui Dan Iliescu s-a dovedit copleșitoare. Am ajuns să vorbim despre putere, slăbiciune, sexualitate, victorie, pierdere, datorie, responsabilitate, cunoaștere, viitor, Dumnezeu. Lucruri multe și complicate, care continuă să îi preocupe pe cei care vor să-și păstreze mintea deschisă, și despre care Dan Iliescu este perfect îndreptățit să vorbească. Timpuri Noi nu este deloc întâmplător o formație mare, iar legenda Timpurilor Noi nu poate fi separată de legenda Dan Iliescu. Ce va urma? Ce ne așteaptă pe fiecare dintre noi și ce ne așteaptă pe noi toți? Încercăm, pe măsura inteligenței, puterii și cunoașterii noastre, să găsim un răspuns. Dan Iliescu și l-a găsit pe al său. Știe să-i vindece pe alții dar, în primul rând, este el însuși vindecat. Și rețeta lui este bună.