La LiterNet

  • rpenescu@liternet.ro
    Message 1 of 400 , Nov 11, 2011
      Dragi prieteni,

      >>>> Festivalurile saptaminii:

      - Festivalul International de muzica de camera SoNoRo, 2011
      http://agenda.liternet.ro/cronici/sonoro2011.html

      - Festivalul International al Artelor Spectacolului Muzical Viata e
      frumoasa!, 2011
      http://agenda.liternet.ro/cronici/viataefrumoasa2011.html

      - Simbata, la ora 13,40, la Ateneul Roman, muzicienii SoNoRo isi deschid
      "laboratorul"
      http://agenda.liternet.ro/articol/14175/Comunicat-de-presa/Proiectul-LiterNet-Repetitie-deschisa-pentru-elevi-si-studenti-la-SoNoRo-2011.html

      - Tineri liceeni la repetitia deschisa Andrei Serban din FNT, 2011. Un
      film.
      http://agenda.liternet.ro/articol/14159/Razvan-Penescu/Un-proiect-LiterNet-Tineri-liceeni-la-repetitiile-lui-Andrei-Serban-FNT-2011.html

      ******************

      articolele saptaminale in care va puteti intilni cu:

      - Fragmente si cronici ale cartilor pe hirtie
      ++ Fragmentarium (Regele Mihai I de Romania - In slujba voastra in
      toate timpurile. Mesaje si convorbiri radiofonice ale M.S. Regele Mihai
      I al Romaniei)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/3/Fragmentarium.html
      ++ Cronici de atelier (Dan Berindei, pe marginea unei carti de
      Regele Mihai I de Romania - Prefata la In slujba voastra in toate
      timpurile)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/9/Cronici-de-atelier.html
      ++ Bibliopolis (Razvan Petrescu, in dialog cu Daniel Cristea-Enache
      - Nu poti scrie bine despre o drama cu miinile ridicate spre cer)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/91/Bibliopolis.html
      ++ Semnal editorial (Constantin Abaluta - Drumul furnicilor)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/55/Semnal-editorial.html

      - Arte
      ++ Povesti pentru ceilalti (George Rosu, cu o poveste de Alina
      Andrei - Asteorie probabila - cum vor muri oamenii inainte de prabusirea
      asteroidului)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/131/Povesti-pentru-ceilalti.html

      - Poezie
      ++ Poezia saptamanii (Ilinca Bernea - Profetie de toamna)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/8/Poezia-saptamanii.html

      - Fotografie
      ++ Fotografia de vineri (Tudor Vintiloiu - Nouasprezece)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/83/Fotografia-de-vineri.html
      ++ Fotografia de joi (Catalin Abagiu - Nouasprezece)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/82/Fotografia-de-joi.html
      ++ Fotografia de miercuri (Diana Gandila - Nouasprezece)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/81/Fotografia-de-miercuri.html
      ++ Fotografia de marti (Andreea Chiru - Nouasprezece)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/80/Fotografia-de-marti.html
      ++ Fotografia de luni (Laura Balc - Nouasprezece)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/79/Fotografia-de-luni.html
      ++ Fotografia de duminica (Sorin Rechitan - Optsprezece)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/116/Fotografia-de-duminica.html

      ++ Fotografia de simbata (Tiberiu Banica - Optsprezece)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/84/Fotografia-de-simbata.html

      - Interviu
      ++ Convorbiri despre prezent - Interviuri (Simona Chitan, un
      interviu cu Mihai Maniutiu - Sunt la varsta cand pot vorbi despre
      disparitie)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/13/Convorbiri-despre-prezent---Interviuri.html

      - Eseu
      ++ Cronica insolita (Matei Visniec - Sa fie virilitatea un mit?)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/115/Cronica-insolita.html
      ++ 4SPACE (Augustin Ioan - Marcel Iancu si Alfabetul sau formal: un
      exercitiu didactic in derulare (1))
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/50/4SPACE.html
      ++ Evul Media (Bogdan Ghiu - Grecia: sa plingem sau sa huiduim?
      Exploatarea democratiei)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/57/Evul-Media.html
      ++ Miscellanea (Floriana Filip - Ranile si tarele societatii
      romanesti - Garantat 100% cu Djuvara si Marcus)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/30/Miscellanea.html

      - Muzica
      ++ Muzica in mp3 (Al Cook - Comment C / If You Can Dish It / Comment
      D / Young and Wild Blues)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/4/Muzica-in-mp3.html

      - Proza scurta
      ++ CompletAbil (Manu Babescu, Maria Balabas - Incomplet)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/101/CompletAbil.html

      - Personale
      ++ Loc de citit (Ioana Baldea Constantinescu - What's in a name?)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/112/Loc-de-citit.html
      ++ Santier (Gigi Caciuleanu - Sa ne / Que nous / Que nos)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/105/Santier.html

      - Calatorii
      ++ Jurnal de calatorie (Dana G. Ionescu - Corfu, intre Dumnezeu si
      Dionysos)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/24/Jurnal-de-calatorie.html

      - Sport
      ++ Sport de poveste (Cosmin Staniloiu - O explicatie)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/2/Sport-de-poveste.html

      - Revista presei
      ++ Film Menu - revista de cultura cinematografica ( Autori diversi -
      Film Menu - Nr. 12, octombrie 2011 (Viorica Bucur ne lipseste))

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/117/Film-Menu---revista-de-cultura-cinematografica.html

      =======================================

      cine-teatrale:

      - Film
      ++ Madalina Dumitrache - Parada vampirilor din lumea filmului
      http://agenda.liternet.ro/cronici/salatadefilme.html
      ++ Comunicat de presa - Saptamana Filmului Maghiar, 2011, la MTR
      http://agenda.liternet.ro/cronici/saptamanafilmuluimaghiar2011.html
      ++ Cristina Zaharia - Secrete de familie - The Adventures of Tintin:
      The Secret of the Unicorn
      http://agenda.liternet.ro/cronici/adventuresoftintinthesecretoftheunicorn.html

      ++ Comunicat de presa - Quinzaine des Realisateurs, un nou partener
      al Festivalului International de Film Experimental Bucuresti - BIEFF,
      2011
      http://agenda.liternet.ro/cronici/expiff2011.html
      ++ Comunicat de presa - Strangers Script Lab si-a desemnat
      castigatorul
      http://agenda.liternet.ro/cronici/strangersscriptlab.html
      ++ Sebastian M. Ceolca - Apreciabil - Din dragoste, cu cele mai bune
      intentii
      http://agenda.liternet.ro/cronici/dindragostecucelemaibuneintentii.html
      ++ Comunicat de presa - Un cinic seducator si o frumoasa captiva in
      enigmaticul La piel que habito, noul Almodovar
      http://agenda.liternet.ro/cronici/pielquehabito.html
      ++ Comunicat de presa - Controversatul La piel que habito al lui
      Almodovar, din 11 noiembrie 2011, in cinematografe
      http://agenda.liternet.ro/cronici/pielquehabito.html
      ++ Lucian Maier - Un film care incetineste - Din dragoste, cu cele
      mai bune intentii
      http://agenda.liternet.ro/cronici/dindragostecucelemaibuneintentii.html
      ++ Andrei Gorzo - Docu-melo-anima-film - Crulic - drumul spre
      dincolo
      http://agenda.liternet.ro/cronici/crulicsaudrumulspredincolo.html

      - Teatru
      ++ Razvan Penescu - Un proiect LiterNet: Tineri liceeni la
      repetitiile lui Andrei Serban - FNT, 2011
      http://agenda.liternet.ro/cronici/fnt2011.html
      ++ Mircea Sorin Rusu - Hotul de oase... sau hotul de timp
      http://agenda.liternet.ro/cronici/hotuldeoase.html
      ++ Comunicat de presa - Motoko Hirayama si Razvan Mazilu pe scena
      Teatrului National Radu Stanca Sibiu
      http://agenda.liternet.ro/cronici/diverseteatru.html
      ++ Manuela Zipisi - Nu doriti o Felie? - Felii
      http://agenda.liternet.ro/cronici/felii.html
      ++ Beatrice Lapadat - Poate maine se va intampla ceva - Trei surori
      la FNT 2011
      http://agenda.liternet.ro/cronici/treisuroriserban.html
      ++ Comunicat de presa - Festivalul Temps d'Images, editia a 4-a,
      11-20 noiembrie 2011, Cluj
      http://agenda.liternet.ro/cronici/diverseteatru.html
      ++ Comunicat de presa - Eveniment special la Opera Nationala
      Bucuresti - Rigoletto
      http://agenda.liternet.ro/cronici/diverseteatru.html
      ++ Comunicat de presa - Teatrul de Arta Bucuresti prezinta
      Insomniacii la Club La Scena
[...]

      ++ Comunicat de presa - Festivalul International al Artelor
      Spectacolului Muzical Viata e frumoasa!, 2011 debuteaza la Bucuresti
      http://agenda.liternet.ro/cronici/viataefrumoasa2011.html
      ++ Comunicat de presa - Programul Festivalului International al
      Artelor Spectacolului Muzical Viata e frumoasa!, 2011
      http://agenda.liternet.ro/cronici/viataefrumoasa2011.html
      ++ Comunicat de presa - Saptamana Artelor Spectacolului Muzical.
      Gala aniversara Opera 90
      http://agenda.liternet.ro/cronici/comunicateconcerte.html
      ++ Comunicat de presa - Dvorak si Stravinski la Sala Radio
      http://agenda.liternet.ro/cronici/comunicateconcerte.html
      ++ Beatrice Lapadat - Lumini din lumile noi la Festivalul SoNoRo,
      2011
      http://agenda.liternet.ro/cronici/sonoro2011.html
      ++ Comunicat de presa - Editia a sasea a Festivalului Spectrum XXI
      se apropie de debut!
      http://agenda.liternet.ro/cronici/spectrum2011.html
      ++ Marcel Frandes - Pianistul Constantin Sandu pe scena Ateneului
      http://agenda.liternet.ro/cronici/stagiunea2011.html

      - Diverse
      ++ Ioana Tamas - Advocacy in cultura si mediul non-guvernamental
      http://agenda.liternet.ro/cronici/culturaactiva2011.html
      ++ Comunicat de presa - In noiembrie Make a Point reda
      Pantelimonului Memoria cartierului
      http://agenda.liternet.ro/cronici/anunturi.html
      ++ Comunicat de presa - Joaca de-a timpul - expozitie la MTR
      http://agenda.liternet.ro/cronici/expozitii2011.html
      ++ Comunicat de presa - Ion Barladeanu, cowboy-ul meu - instalatie
      de Carmen Lidia Vidu
      http://agenda.liternet.ro/cronici/expozitii2011.html

      si inca multe articole despre actualitatea culturala din Romania.

      carti_LiterNet-subscribe@yahoogroups.com
      partea de jos a paginii Agenda culturala a sitului LiterNet (
      http://agenda.liternet.ro)
      feed-urilor XML (http://feed.liternet.ro)

      Cu prietenie,
      Razvan Penescu
      http://www.liternet.ro

      The information transmitted, including any attachments, is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited, and all liability arising therefrom is disclaimed. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
    • rpenescu@liternet.ro
      Message 400 of 400 , Nov 11, 2011
        Dragi prieteni,