Conventia Peisajului va intereseaza!

  • arininfo
    Message 1 of 1 , Oct 24, 2011
      Dragi prieteni si colegi de liste,

      Dupa lupte seculare (care au durat vreo 3 ani) am ajuns la concluzia ca in Romania exista un maaaare gol, in privinta nivelului de cunostinte / educatie referitoare la Conventia Europeana a Peisajului (ratificata de Romania inca din 2002!!! prin L451). Nu cred ca mai e cazul sa va reamintesc cat de importanta ar fi aplicarea ei pentru rezolvarea unor probleme care ne enerveaza
      >:)

      Astfel incat am incercat sa vedem ce se intampla prin alte tari (poate mai invatam cate ceva) si, impreuna cu partenerii nostri din proiectul SEAL, incercam sa vedem ce materiale mai bune pentru educatie am putea sa obtinem.

      Va rugam, in caz ca lucrati in cadrul vreunei "autoritati publice", sa ne ajutati in desfasurarea acestui proiect, completand online chestionarul de aici: <http://www.surveymonkey.com/s/seal_ap>

      Completarea nu va ia decat 5, maximum 10 minute; avem nevoie de datele de la Dvs. pana miercuri, 26.10.

      In caz ca nu lucrati in cadrul vreunei "autoritati publice" (reprezentati "publicul larg"), exista un alt chestionar, aici: <http://www.surveymonkey.com/s/seal_gen>

      Mai multe informatii despre proiect veti primi pe masura ce acesta va avansa - sau gasiti aici:

      http://www.grundtvig-landscape.eu/

      http://grundtviglandscape.wordpress.com/

      Va multumesc mult,

      Codruta

      ___
      De ce sa va lasati banii la Stat, cand 2% din impozit i-ati putea redirectiona in combaterea despaduririlor? Detalii cont, aici:
      www.arin.ro