Csilla Albert si Aron Dimeny, premiati la Gheorgheni

  • Tofan Koos Imola(Hungarian Theatre, Cluj)
    Message 1 of 1 , Oct 10, 2011

    Spectacolul Am omorât-o pe mama, premiat la Gheorgheni

    Spectacolul Am omorât-o pe mama (jucat şi regizat de Csilla Albert şi Áron Dimény, actori ai Teatrului Maghiar de Stat din Cluj) a fost premiat la Colocviul Teatrelor Minorităţilor Naţionale, organizat la Gheorgheni, jud. Harghita. Piesa lui AndrásVisky,  pusă pe scenă de Teatrul Maghiar de Stat din Cluj-Napoca a obţinut premiul special al Radioului România Cultural, ceea ce înseamnă că spectacolul va fi difuzat ca teatru radiofonic.

    Actorul Gábor Viola a primit premiul cotidianului Új Magyar Szó pentru performanţa sa din spectacolul Flori de mină, prezentat de Yorick Studio în coproducţie cu Teatrul Naţional Târgu-Mureş, Trupa „Tompa Miklós”.

    foto: Csilla Albert si Aron Dimeny in Am omorât-o pe mama (3670, 3694)

    Gabor Viola

    fotografii de Istvan Biro

    Biroul de presă al Teatrului Maghiar de Stat Cluj

    --

    Imola Tofán Koós
    press relations, PR assistant