cercetare privind modul in care este perceputa Transilvania ca destinatie turistica

  • Monica Maria Coros
    Message 1 of 1 , Aug 9 5:41 PM
      Stimati membri ai grupului,

      Sunt doctorand in domeniul Management si am foarte mare nevoie de ajutorul Dvs. in vederea finalizarii cercetarilor pentru teza mea de doctorat, care vizeaza Managementul cererii si ofertei turistice in Transilvania. Va rog sa-mi dati o mana de ajutor trimitand link-ul de mai jos cunoscutilor Dvs din strainatate. Nu conteaza daca daca au vizitat sa nu Transilvania, ceea ce ma intereseaza este cum percep ei Transilvania ca destinatie turistica. Chestionarul este redactat in limba engleza si poate fi completat online, nu dureaza foarte mult; se copiaza in browser link-ul de mai jos:

      chestionar pentru straini:

      De asemenea, am elaborat si un chestionar pentru turistii romani. Va rog sa-mi acordati 10-15 minute si sa-l compeltati, daca aveti timp si daca dorit. Si pe acesta va rog sa-l trimiteti si altor persoane. Link-ul la care poate fi accesat este:

      chestionar pentru romani:

      Va sunt foarte recunoscatoare pentru ajutorul pe care mi-l acordati,

      Monica Maria COROS
      Assistant Lecturer, PhD Candidate
      Universitatea Babes-Bolyai, Cluj-Napoca
      Facultatea de Business