Re: Fw: Fwd: comunicat - Istoria laBOMBA - pr imul Centru Comunitar de Artă Activă din Ro mânia a fost EVACUAT

  • Simona Vilau
    Message 1 of 1 , Jul 30, 2011
      Doresc să îmi exprim solidaritatea și mâhnirea, chiar (sau mai ales) în calitate de fost curator voluntar la LC Foundation. Nu aveam habar și nu mi-aș fi imaginat vreodată asemenea situații profund contradictorii.
      Colaborarea noastră, a fostei echipe de voluntari a încetat odată cu ultimul eveniment de la NAG#5 – iunie 2011, din motive obiective.