Ajutor pentru lucrarea de disertatie

  • alina b
    Message 1 of 1 , Apr 5, 2011
      Dragi colegi,

      Anul acesta in vara urmeaza sa sustin lucrarea de disertatie pentru programul de masterat pe care il voi absolvi.

      Lucrarea mea de disertatie are titlul Cercetarea comportamentului consumatorilor de preparate din bucãtãriile asiatice, si se bazeaza pe analiza unui studiu de piata pe care il realizez online.

      In speranta ca ma veti ajuta cu raspunsul la acest chestionar, cat si cu un eventual feedback/sugestii, va las mai jos link-ul la care se acceseaza:

      http://www.eSurveysPro.com/Survey.aspx?id=5dea6392-db8c-4f4c-8294-e657fbe14ef1

      PS: un ajutor nepretuit ar fi deasemeni daca ati putea trimite si altor prieteni/cunostinte acest email, un numar cat mai mare de respondenti asigura rezultate cat mai apropiate de realitate J

      Va multumesc anticipat!