La LiterNet

  • rpenescu@liternet.ro
    Message 1 of 400 , Apr 30 12:15 AM
      Dragi prieteni,

      declaratiilor de venit pentru anul 2009. Ca si in anii trecuti, aveti
      posibilitatea sa directionati 2% din impozitul pe venit datorat catre o
      asociatie non-profit. Acest transfer nu va costa nimic; suma va fi
      platita direct de catre ANAF catre organizatia non-profit indicata de
      voi. Cei care au obtinut in 2009 venituri doar din salarii nu trebuie sa
      depuna declaratiile de venit pentru anul 2009. Cu toate aceastea veti
      putea directiona suma respectiva catre organizatia non-profit aleasa de
      voi completand declaratia speciala 230. Cei care au venituri si din alte
      surse trebuie sa depuna declaratii de venit pentru 2009 si pot
      directiona 2% optind pentru asta in cadrul formularului declaratiei.

      Pentru cei care vor sa redirectioneze 2% din impozitul pe venituri
      pentru LiterNet, iata datele:
      Denumire entitate non profit: Asociaţia LiterNet
      Cod de identificare fiscală: 14791770
      Cont bancar (IBAN): RO95BRDE080SV04774310800
      Banca: BRD - Sucursala Brasov

      *********************

      http://editura.liternet.ro): Solomon Marcus: Singuratatea
      matematicianului (colectia Palimpsest)

      Candva intre Craciun si Anul Nou, in 2008, Marcus s-a trezit cu titlul
      discursului de receptie in minte. Nu apucase sa-l tina inca la Academie,
      asa cum e obiceiul pentru fiecare membru nou intrat, chiar daca de la
      alegerea sa ca membru titular al Sectiei de Matematica trecusera sapte
      ani. Dar dintr-o data, totul a devenit foarte clar. Discursul avea sa se
      numeasca Singuratatea matematicianului, pentru ca stia ca matematicianul
      traieste, mai puternic decat orice alt om de stiinta, singuratatea.
      (...) Una din dorintele lui e ca tot mai multi sa schimbe fata
      schimonosita a matematicii in una senina si calda. Va dati seama cati
      copii, inca la scoala sau demult crescuti, pot fi salvati de aceasta
      carte?

      (Mihaela Iancu)

      =======================================

      articolele saptaminale in care va puteti intilni cu:

      - Interviu
      ++ Convorbiri despre prezent - Interviuri (Adina Popescu, un
      interviu cu Oana Giurgiu - Sint un om care plateste un bilet si vrea sa
      vada un film)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/13/Convorbiri-despre-prezent---Interviuri.html

      - Fotografie
      ++ Fotografia de vineri (Bogdan Panait - Patru)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/83/Fotografia-de-vineri.html
      ++ Fotografia de joi (Alexandru Axon - Patru)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/82/Fotografia-de-joi.html
      ++ Fotografia de miercuri (Andrei Butuman - Patru)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/81/Fotografia-de-miercuri.html
      ++ Fotografia de marti (Alexandra Sandu - Patru)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/80/Fotografia-de-marti.html
      ++ Fotografia de luni (Voicu Bojan - Patru)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/79/Fotografia-de-luni.html
      ++ Fotografia de duminica (Radu Sava - Trei)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/116/Fotografia-de-duminica.html

      ++ Fotografia de simbata (Serban Mestecaneanu - Trei)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/84/Fotografia-de-simbata.html
      ++ Fotografia - intre imagine si poveste (Voicu Bojan, Egyed Ufo
      Zoltan, Mircea Gherase, Gicu Serban - Episodul 4 - Despre fotografia
      accidentala)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/44/Fotografia---intre-imagine-si-poveste.html

      - Poezie
      ++ Poezia saptamanii (Simona Cratel - Ruga moderna)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/8/Poezia-saptamanii.html

      - Eseu
      ++ oameni pe care ii admir oameni pe care ii iubesc (Cristian
      Geambasu - Bayern coroana de otel)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/97/oameni-pe-care-ii-admir-oameni-pe-care-ii-iubesc.html

      ++ 4SPACE (Augustin Ioan - Firimituri (II))
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/50/4SPACE.html
      ++ Evul Media (Bogdan Ghiu - Ingropati de vii (a fi pentru a nu fi:
      orasul-giulgiu))
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/57/Evul-Media.html
      ++ Miscellanea (Andrei Plesu - Placeri vinovate)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/30/Miscellanea.html
      ++ Utopica (Iulia Popovici - La munca tovarasi!)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/77/Utopica.html
      ++ Cronica insolita (Matei Visniec - Vulcanii rai si vulcanii buni)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/115/Cronica-insolita.html
      ++ Doza saptamanala de eroism (Georgiana Ilie - Tara (United States
      of Tara): Tara. T. Buck si Alice. Si ceilalti.)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/121/Doza-saptamanala-de-eroism.html

      - Muzica
      ++ Muzica in mp3 (Vlaicu Golcea - Intro / Indragostiti)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/4/Muzica-in-mp3.html
      ++ Liter-Rock (Eduard Tone - Povestile melodiilor: Leave Your Sleep
      - Natalie Merchant)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/92/Liter-Rock.html

      - Proza scurta
      ++ Drumul spre Oz (Mihaela Iancu - Solomon Marcus intre doua lumi)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/118/Drumul-spre-Oz.html
      ++ CompletAbil (Manu Babescu, Maria Balabas - Microcosmos
      Planetarium / Text de ultima secunda)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/101/CompletAbil.html
      ++ Cuvinte pentru inecati (Alina Andrei - Scandal la MUMOK)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/46/Cuvinte-pentru-inecati.html
      ++ Povestile fetei nesabuite (Rozana Mihalache - Sorana cea de toate
      zilele)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/120/Povestile-fetei-nesabuite.html

      ++ Respiratie sub apa (Simona Cratel - dedragoste)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/88/Respiratie-sub-apa.html

      - Revista presei
      ++ Film Menu - revista de cultura cinematografica ( Autori diversi -
      Film Menu - Nr. 5 aprilie 2010)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/117/Film-Menu---revista-de-cultura-cinematografica.html

      - Fragmente si cronici ale cartilor pe hirtie
      ++ Fragmentarium (Alexandru Tatos, cu un cuvant inainte de Stere
      Gulea - Pagini de jurnal)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/3/Fragmentarium.html
      ++ Cronici de atelier (Lucian Pintilie, pe marginea unei carti de
      Alexandru Tatos - Tatos (Tatos 1 + Tatos 2))
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/9/Cronici-de-atelier.html
      ++ Semnal editorial (Dragos Ghitulete - Gluma ruseasca)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/55/Semnal-editorial.html
      ++ Carte de Humanitas Fiction (Yukio Mishima, traducere de Andreea
      Sion - Tumultul valurilor)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/96/Carte-de-Humanitas-Fiction.html

      ++ Bibliopolis (Daniel Cristea-Enache - Antielevul - Viata unui om
      singur de Adrian Marino)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/91/Bibliopolis.html

      - Calatorii
      ++ Jurnal de calatorie (Alexandra Grigorianu - Dragul meu B.)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/24/Jurnal-de-calatorie.html
      ++ In cautarea fericirii (Jurnal de calatorie in jurul lumii) (Manu
      Babescu - Transatlantic Londra-Lima sau fuga de noapte)

      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/125/In-cautarea-fericirii-(Jurnal-de-calatorie-in-jurul--lumii).html

      - Personale
      ++ Loc de citit (Ioana Baldea - Staruri si... staruri)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/112/Loc-de-citit.html
      ++ Santier (Gigi Caciuleanu - Demiurgul / Le demiurge / Demiurgo)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/105/Santier.html
      ++ Eseuri personale (Sabina Alexandra Balea - Scoala sangelui a
      durerii si a viselor neimplinite)
      http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/107/Eseuri-personale.html

      =======================================

      cine-teatrale:

      - Cronici diverse
      ++ Comunicat de presa - Generatia 89 la Bucuresti
      http://agenda.liternet.ro/cronici/icr.html
      ++ Comunicat de presa - Casuta din povesti
      http://agenda.liternet.ro/cronici/mtr.html
      ++ Comunicat de presa - Istoria muzicii clasice cu Dan Dediu si
      invitatii sai la Institutul Cultural Roman - Restul e muzica...
      http://agenda.liternet.ro/cronici/icr.html

      - Cronici filme
      ++ Anca Gradinariu - Apocalipsa anti-Hollywood - The Road
      http://agenda.liternet.ro/cronici/road.html
      ++ Iulia David - Niste Titani - Clash of the Titans
      http://agenda.liternet.ro/cronici/ingerulnecesar.html
      ++ Iulia Blaga - Omul care se holba la capre - The Men Who Stare At
      Goats
      http://agenda.liternet.ro/cronici/menwhostareatgoats.html
      ++ Comunicat de presa - Soul Kitchen deschide TIFF 2010
      http://agenda.liternet.ro/cronici/tiff2010.html
      ++ Comunicat de presa - Videorama, cireasa de pe tortul Timishort
      2010
      http://agenda.liternet.ro/cronici/timishort2010.html
      ++ Iulia Blaga - Ceausescu merge la Cannes - Autobiografia lui
      Nicolae Ceausescu
      http://agenda.liternet.ro/cronici/autobiografialuinicolaeceausescu.html
      ++ Matei Martin, un interviu cu Alexandru Solomon - Nici capitalism
      real nici democratie autentica - Kapitalism, reteta noastra secreta
      http://agenda.liternet.ro/cronici/kapitalismretetanoastrasecreta.html
      ++ Marius Constantinescu - Profil. Poveste. Personaj: Theodora
      Dinulescu
      http://agenda.liternet.ro/cronici/profilpovestepersonaj.html
      ++ Comunicat de presa - Noul Cinematograf al Regizorului Roman te
      cheama din nou la film!
      http://agenda.liternet.ro/cronici/noulcinematografalregizoruluiroman.html

      ++ Aurora Liiceanu - Viata trece repede in moarte - Tatarak
      http://agenda.liternet.ro/cronici/tatarak.html
      ++ Comunicat de presa - Inscrierile pentru Let's Go Digital! - TIFF
      2010
      http://agenda.liternet.ro/cronici/tiff2010.html
      ++ Lucian Maier - Idei bune cam atit - The Men Who Stare at Goats
      http://agenda.liternet.ro/cronici/menwhostareatgoats.html
      ++ Iulia Blaga - Un film ratat din start - Luna verde
      http://agenda.liternet.ro/cronici/lunaverde.html
      ++ Rozana Mihalache - The best. Festivalul International de Film
      Bucuresti - B-EST 2010
      http://agenda.liternet.ro/cronici/best2010.html
      ++ Comunicat de presa - Timishort 2010 anunta filmele din
      competitie
      http://agenda.liternet.ro/cronici/timishort2010.html
      ++ Cezar Paul-Badescu - Vorbaria care ascunde adevarul
      http://agenda.liternet.ro/cronici/salatadefilme.html
      ++ Comunicat de presa - Timishort 2010 isi anunta juriul
      international
      http://agenda.liternet.ro/cronici/timishort2010.html
      ++ Mihai Fulger - Intre ziduri si garduri de sirma ghimpata - Eu
      cind vreau sa fluier fluier
      http://agenda.liternet.ro/cronici/eucandvreausafluierfluier.html

      - Cronici teatru
      ++ Dan Boicea, Simona Chitan - Hibele Premiilor UNITER
      http://agenda.liternet.ro/cronici/uniter2010.html
      ++ Dan Boicea - DJ Hamlet - Hamlet
      http://agenda.liternet.ro/cronici/hamletostermeier.html
      ++ Simona Chitan - Experimente postmoderne cu Shakespeare -
      Festivalul Shakespeare 2010
      http://agenda.liternet.ro/cronici/shakespeare2010.html
      ++ Comunicat de presa - Christian Hogas isi incheie rezidenta la
      ICR Londra cu spectacolul "Oase pentru Prince" de Lia Bugnar
      http://agenda.liternet.ro/cronici/oasepentruprince.html
      ++ Oana Stoica - Tags: discriminare prejudecata toleranta Romania -
      Google tara mea
      http://agenda.liternet.ro/cronici/googletaramea.html
      ++ Comunicat de presa - Atmosfera boemei pariziene - Paris mon
      amour
      http://agenda.liternet.ro/cronici/parismonamour.html
      ++ Cristina Modreanu - Teatrul ca o problema personala - A Life in
      Three Acts
      http://agenda.liternet.ro/cronici/alifeinthreeacts.html
      ++ Comunicat de presa - Intreaba-te daca ceea ce faci este cu
      adevarat arta! - Manteau long...
      http://agenda.liternet.ro/cronici/manteaulong.html
      ++ Cristian Geambasu - Hamlet mitraliera si maneaua
      http://agenda.liternet.ro/cronici/hamletostermeier.html
      ++ Dan Boicea - Nostalgii si piftii - joi.megaJoy
      http://agenda.liternet.ro/cronici/joimegajoy.html
      ++ Oltea Serban-Parau - Balanchine, o marca de prestigiu
      http://agenda.liternet.ro/cronici/balachine.html
      ++ Rozana Mihalache - Faust-ul lui Purcarete
      http://agenda.liternet.ro/cronici/faustbruncken.html

      - Cronici muzica
      ++ Aron Biro - Cit se poate intinde un gen? - Jaga Jazzist One-Armed
      Bandit
      http://agenda.liternet.ro/cronici/jagajazzist.html
      ++ Comunicat de presa - Concert Robert Schumann la Muzeul National
      Cotroceni
      http://agenda.liternet.ro/cronici/comunicateconcerte.html
      ++ Comunicat de presa - Un nou concert in cadrul Stagiunii de
      Muzica Veche Bucuresti 2010
      http://agenda.liternet.ro/cronici/stagiunea2010.html
      ++ Mihaela Iancu - Aur curat - Concert Duke Ellington Orchestra 2010
      http://agenda.liternet.ro/cronici/dukeellingtonorchestra 2010.html
      ++ Comunicat de presa - Gala de balet 2010 la Opera Nationala
      Bucuresti de Ziua Internationala a Dansului
      http://agenda.liternet.ro/cronici/diversemuzica.html
      ++ Marcel Frandes - Sunete etajate armonios - pianistul Daniel Goiti
      http://agenda.liternet.ro/cronici/stagiunea2010.html

      - Galerii foto teatru
      ++ Mircea Oculeanu - Galerie foto - Google tara mea
      http://agenda.liternet.ro/cronici/googletarameagalerie.html
      ++ Alexandru Boicu, Ciprian Iorgu - Galerie foto - OO!
      http://agenda.liternet.ro/cronici/oogalerie.html

      si inca multe articole despre actualitatea culturala din Romania.

      carti_LiterNet-subscribe@yahoogroups.com
      partea de jos a paginii Agenda culturala a sitului LiterNet (
      http://agenda.liternet.ro)
      feed-urilor XML (http://feed.liternet.ro)
      =======================================

      Cu prietenie,
      Razvan Penescu
      http://www.liternet.ro
      The information transmitted is intended only for the person or entity to
      which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
      material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
      taking of any action in reliance upon, this information by persons or
      entities other than the intended recipient is prohibited. If you
      received this in error, please contact the sender and delete the
      material from any computer.
    • rpenescu@liternet.ro
      Message 400 of 400 , Nov 11, 2011
        Dragi prieteni,

        - Festivalul International de muzica de camera SoNoRo, 2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/sonoro2011.html

        - Festivalul International al Artelor Spectacolului Muzical Viata e
        frumoasa!, 2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/viataefrumoasa2011.html

        - Simbata, la ora 13,40, la Ateneul Roman, muzicienii SoNoRo isi deschid
        "laboratorul"
        http://agenda.liternet.ro/articol/14175/Comunicat-de-presa/Proiectul-LiterNet-Repetitie-deschisa-pentru-elevi-si-studenti-la-SoNoRo-2011.html

        - Tineri liceeni la repetitia deschisa Andrei Serban din FNT, 2011. Un
        film.
        http://agenda.liternet.ro/articol/14159/Razvan-Penescu/Un-proiect-LiterNet-Tineri-liceeni-la-repetitiile-lui-Andrei-Serban-FNT-2011.html

        ******************

        articolele saptaminale in care va puteti intilni cu:

        - Fragmente si cronici ale cartilor pe hirtie
        ++ Fragmentarium (Regele Mihai I de Romania - In slujba voastra in
        toate timpurile. Mesaje si convorbiri radiofonice ale M.S. Regele Mihai
        I al Romaniei)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/3/Fragmentarium.html
        ++ Cronici de atelier (Dan Berindei, pe marginea unei carti de
        Regele Mihai I de Romania - Prefata la In slujba voastra in toate
        timpurile)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/9/Cronici-de-atelier.html
        ++ Bibliopolis (Razvan Petrescu, in dialog cu Daniel Cristea-Enache
        - Nu poti scrie bine despre o drama cu miinile ridicate spre cer)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/91/Bibliopolis.html
        ++ Semnal editorial (Constantin Abaluta - Drumul furnicilor)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/55/Semnal-editorial.html

        - Arte
        ++ Povesti pentru ceilalti (George Rosu, cu o poveste de Alina
        Andrei - Asteorie probabila - cum vor muri oamenii inainte de prabusirea
        asteroidului)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/131/Povesti-pentru-ceilalti.html

        - Poezie
        ++ Poezia saptamanii (Ilinca Bernea - Profetie de toamna)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/8/Poezia-saptamanii.html

        - Fotografie
        ++ Fotografia de vineri (Tudor Vintiloiu - Nouasprezece)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/83/Fotografia-de-vineri.html
        ++ Fotografia de joi (Catalin Abagiu - Nouasprezece)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/82/Fotografia-de-joi.html
        ++ Fotografia de miercuri (Diana Gandila - Nouasprezece)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/81/Fotografia-de-miercuri.html
        ++ Fotografia de marti (Andreea Chiru - Nouasprezece)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/80/Fotografia-de-marti.html
        ++ Fotografia de luni (Laura Balc - Nouasprezece)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/79/Fotografia-de-luni.html
        ++ Fotografia de duminica (Sorin Rechitan - Optsprezece)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/116/Fotografia-de-duminica.html

        ++ Fotografia de simbata (Tiberiu Banica - Optsprezece)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/84/Fotografia-de-simbata.html

        - Interviu
        ++ Convorbiri despre prezent - Interviuri (Simona Chitan, un
        interviu cu Mihai Maniutiu - Sunt la varsta cand pot vorbi despre
        disparitie)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/13/Convorbiri-despre-prezent---Interviuri.html

        - Eseu
        ++ Cronica insolita (Matei Visniec - Sa fie virilitatea un mit?)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/115/Cronica-insolita.html
        ++ 4SPACE (Augustin Ioan - Marcel Iancu si Alfabetul sau formal: un
        exercitiu didactic in derulare (1))
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/50/4SPACE.html
        ++ Evul Media (Bogdan Ghiu - Grecia: sa plingem sau sa huiduim?
        Exploatarea democratiei)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/57/Evul-Media.html
        ++ Miscellanea (Floriana Filip - Ranile si tarele societatii
        romanesti - Garantat 100% cu Djuvara si Marcus)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/30/Miscellanea.html

        - Muzica
        ++ Muzica in mp3 (Al Cook - Comment C / If You Can Dish It / Comment
        D / Young and Wild Blues)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/4/Muzica-in-mp3.html

        - Proza scurta
        ++ CompletAbil (Manu Babescu, Maria Balabas - Incomplet)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/101/CompletAbil.html

        - Personale
        ++ Loc de citit (Ioana Baldea Constantinescu - What's in a name?)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/112/Loc-de-citit.html
        ++ Santier (Gigi Caciuleanu - Sa ne / Que nous / Que nos)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/105/Santier.html

        - Calatorii
        ++ Jurnal de calatorie (Dana G. Ionescu - Corfu, intre Dumnezeu si
        Dionysos)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/24/Jurnal-de-calatorie.html

        - Sport
        ++ Sport de poveste (Cosmin Staniloiu - O explicatie)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/2/Sport-de-poveste.html

        - Revista presei
        ++ Film Menu - revista de cultura cinematografica ( Autori diversi -
        Film Menu - Nr. 12, octombrie 2011 (Viorica Bucur ne lipseste))

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/117/Film-Menu---revista-de-cultura-cinematografica.html

        =======================================

        cine-teatrale:

        - Film
        ++ Madalina Dumitrache - Parada vampirilor din lumea filmului
        http://agenda.liternet.ro/cronici/salatadefilme.html
        ++ Comunicat de presa - Saptamana Filmului Maghiar, 2011, la MTR
        http://agenda.liternet.ro/cronici/saptamanafilmuluimaghiar2011.html
        ++ Cristina Zaharia - Secrete de familie - The Adventures of Tintin:
        The Secret of the Unicorn
        http://agenda.liternet.ro/cronici/adventuresoftintinthesecretoftheunicorn.html

        ++ Comunicat de presa - Quinzaine des Realisateurs, un nou partener
        al Festivalului International de Film Experimental Bucuresti - BIEFF,
        2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/expiff2011.html
        ++ Comunicat de presa - Strangers Script Lab si-a desemnat
        castigatorul
        http://agenda.liternet.ro/cronici/strangersscriptlab.html
        ++ Sebastian M. Ceolca - Apreciabil - Din dragoste, cu cele mai bune
        intentii
        http://agenda.liternet.ro/cronici/dindragostecucelemaibuneintentii.html
        ++ Comunicat de presa - Un cinic seducator si o frumoasa captiva in
        enigmaticul La piel que habito, noul Almodovar
        http://agenda.liternet.ro/cronici/pielquehabito.html
        ++ Comunicat de presa - Controversatul La piel que habito al lui
        Almodovar, din 11 noiembrie 2011, in cinematografe
        http://agenda.liternet.ro/cronici/pielquehabito.html
        ++ Lucian Maier - Un film care incetineste - Din dragoste, cu cele
        mai bune intentii
        http://agenda.liternet.ro/cronici/dindragostecucelemaibuneintentii.html
        ++ Andrei Gorzo - Docu-melo-anima-film - Crulic - drumul spre
        dincolo
        http://agenda.liternet.ro/cronici/crulicsaudrumulspredincolo.html

        - Teatru
        ++ Razvan Penescu - Un proiect LiterNet: Tineri liceeni la
        repetitiile lui Andrei Serban - FNT, 2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/fnt2011.html
        ++ Mircea Sorin Rusu - Hotul de oase... sau hotul de timp
        http://agenda.liternet.ro/cronici/hotuldeoase.html
        ++ Comunicat de presa - Motoko Hirayama si Razvan Mazilu pe scena
        Teatrului National Radu Stanca Sibiu
        http://agenda.liternet.ro/cronici/diverseteatru.html
        ++ Manuela Zipisi - Nu doriti o Felie? - Felii
        http://agenda.liternet.ro/cronici/felii.html
        ++ Beatrice Lapadat - Poate maine se va intampla ceva - Trei surori
        la FNT 2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/treisuroriserban.html
        ++ Comunicat de presa - Festivalul Temps d'Images, editia a 4-a,
        11-20 noiembrie 2011, Cluj
        http://agenda.liternet.ro/cronici/diverseteatru.html
        ++ Comunicat de presa - Eveniment special la Opera Nationala
        Bucuresti - Rigoletto
        http://agenda.liternet.ro/cronici/diverseteatru.html
        ++ Comunicat de presa - Teatrul de Arta Bucuresti prezinta
        Insomniacii la Club La Scena
[...]

        ++ Comunicat de presa - Festivalul International al Artelor
        Spectacolului Muzical Viata e frumoasa!, 2011 debuteaza la Bucuresti
        http://agenda.liternet.ro/cronici/viataefrumoasa2011.html
        ++ Comunicat de presa - Programul Festivalului International al
        Artelor Spectacolului Muzical Viata e frumoasa!, 2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/viataefrumoasa2011.html
        ++ Comunicat de presa - Saptamana Artelor Spectacolului Muzical.
        Gala aniversara Opera 90
        http://agenda.liternet.ro/cronici/comunicateconcerte.html
        ++ Comunicat de presa - Dvorak si Stravinski la Sala Radio
        http://agenda.liternet.ro/cronici/comunicateconcerte.html
        ++ Beatrice Lapadat - Lumini din lumile noi la Festivalul SoNoRo,
        2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/sonoro2011.html
        ++ Comunicat de presa - Editia a sasea a Festivalului Spectrum XXI
        se apropie de debut!
        http://agenda.liternet.ro/cronici/spectrum2011.html
        ++ Marcel Frandes - Pianistul Constantin Sandu pe scena Ateneului
        http://agenda.liternet.ro/cronici/stagiunea2011.html

        - Diverse
        ++ Ioana Tamas - Advocacy in cultura si mediul non-guvernamental
        http://agenda.liternet.ro/cronici/culturaactiva2011.html
        ++ Comunicat de presa - In noiembrie Make a Point reda
        Pantelimonului Memoria cartierului
        http://agenda.liternet.ro/cronici/anunturi.html
        ++ Comunicat de presa - Joaca de-a timpul - expozitie la MTR
        http://agenda.liternet.ro/cronici/expozitii2011.html
        ++ Comunicat de presa - Ion Barladeanu, cowboy-ul meu - instalatie
        de Carmen Lidia Vidu
> [...]

        carti_LiterNet-subscribe@yahoogroups.com
        partea de jos a paginii Agenda culturala a sitului LiterNet (

        The information transmitted, including any attachments, is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited, and all liability arising therefrom is disclaimed. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.