erata - Re: Tropaind prin peisaj - inca un pas :)

  • ARIN
    Message 1 of 1 , Oct 4, 2009
      Dragi colegi,

      Mi-a semnalat cineva ca am facut o greseala in primul anunt - intr-adevar, locul in care se vor desfasura activitatile din 10 octombrie (dedicate celor din preajma Parcului National Piatra Craiului) este localitatea Magura (comuna Moieciu), nu Montana (cum specificasem in primul anunt).

      Montana, in schimb, este numele pensiunii la care ne vom intalni.

      De asemenea, in prima zi (9 octombrie) lucrarile se vor desfasura in sala de sedinte a Facultatii de Silvicultura si Exploatari Forestiere Brasov (Str. Sirul Beethoven nr. 1).

      Si pentru ca tot am intervenit cu aceasta "erata", adaug: cei interesati sa participe sunt rugati sa isi anunte intentia pana marti, 6 octombrie ora 12,00, la tel. 0740.026091 sau / si fax 0239.613281 sau / si la asociatia.arin@...

      Cele doua zile sunt "dedicate" unor grupuri-tinta diferite: in prima zi se va desfasura o intalnire intre persoanele interesate de Conventia Peisajului si factorii de decizie din judetul Brasov iar activitatile din cea de a doua zi urmaresc informarea locuitorilor din jurul PNPC in legatura cu posibilitatile oferite de Conventie precum si exersarea unor activitati legate de punerea ei in practica. Astfel incat va rugam sa specificati si la care dintre cele doua activitati doriti sa participati.

      ARIN acopera costurile legate de materialele de lucru, pauzele de cafea, masa etc. precum si cel putin 50% din cheltuielile de transport (pe baza de documente legale: bilete de tren, autobuz, microbuz, bonuri fiscale pt. carburant - max. 7.5 l / km) in functie de numarul de participanti si interesul acestora fatza de CEP. In cazuri foarte bine justificate, ARIN va acoperi si costurile legate de cazarea participantilor. Astfel incat, in caz ca doriti sa vi se acopere aceste cheltuieli, va rugam ca, atunci cand va anuntati intentia de a participa, sa explicati in cateva cuvinte si care este interesul Dvs. fatza de CEP si modul in care vedeti implicarea Dvs. in continuare.

      Codruta Nedelcu,

      Coordonator proiect

      ---
      "Let me, at least, to know that she'll try
      Then she'll be a true love of mine".

      www.ursuletiisuparati.ro
      Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor - detalii cont la www.arin.ro ; denumire "entitate": Asociatia ARIN