Imagini de aseara cu Leonard Cohen pe noua sectiune a site-ului www.remuscernea.ro

  • Remus Cernea
    Message 1 of 2 , Sep 5, 2009
      Buna ziua,

      La adresa de mai jos puteti gasi o noua sectiune inaugurata azi pe www.remuscernea.ro ,
      sectiune in care vor fi postate materiale ce privesc preferintele mele culturale si diverse intamplari din viata mea.

      Prima postare, care include si trei filmari deosebite de la concertul de aseara al lui Leonard Cohen,

    • Arhitectura
      Message 2 of 2 , Sep 7, 2009
        Bravo Mosule,

        Vazut, placut, salvat pe disc si trimis la ORDA !
        Ocazie cu care ne-am lamurit cat de paralel esti domnia ta cu regulile vietii in societate, chiar daca nu esti decat un candidat prezidentiabil virtual !
        Platesti drepturile de autor din alocatia personala sau este o cheltuiala "de campanie" ? :)))

        Cu stima,
        Dicu-Sava Cristian