Dincolo de frontierele Reiki, de Vlad T. Popescu, Editura RAO

  • tudor.vlad
    Message 1 of 1 , Aug 30, 2009
      Am incercat sa adun in acest volum cat mai multe lucruri noi, am incercat sa abordez subiectele "tabu" pentru a putea ajunge, cu totii, la un sistem de valori unic, am incercat sa dau incredere in fortele lor atat maestrilor cat si incepatorilor.
      Cartea a aparut la Editura RAO, in conditii grafice deosebite, lucru pentru care le multumesc celor care s-au ocupat de ea.
      Online poate fi comandata pe http://www.sfat.info

      "Ne dorim sanatate, dar si sa evoluam spiritual. Cum putem pune in practica aceste dorinte fundamentale? Care sunt caile pe care putem merge si de ce am alege Reiki?
      Pentru ca, desi, evolutia spirituala este la indemana oricui, nu toti ne dorim asa ceva. Asta nu pentru ca ar fi prea greu, ci pentru ca aproape nimanui nu i se spune cat de simplu este sa pornesti pe acest drum. In Reiki ti se spune din prima clipa. Si pentru ca in Reiki tratam corpul fizic, dar si cel emotional, fara sa-l ignoram pe cel mental, primim informatii care, altfel, par rezervate clarvazatorilor, actionam prin puterea mintii asupra intregului Univers si avem contact cu entitati spirituale superioare, toate acestea intr-un mod elegant si simplu.
      Reiki, ofera sanatate si implinire spirituala, dar si clarviziune, contact cu ghizi spirituali, tehnici de lupta si de protectie, utilizarea puterii mintii.
      Pentru ca in Reiki tratam corpul fizic, dar si cel emotional, fara sa-l ignoram pe cel mental, primim informatii care, altfel, par rezervate clarvazatorilor, actionam prin puterea mintii asupra
      intregului Univers si avem contact cu entitati spirituale superioare, toate acestea intr-un mod elegant si simplu. De ce am avea nevoie de altceva?
      Care este asadar esenta Reiki, calea Reiki? Care este invatatura suprema pe care a "ascuns-o" Mikao Usui? O avem in fata noastra, dar o ignoram, desi este limpede de citit… Este suficient sa analizam ideograma Reiki, dar si, asa cum afla maestrii, sa punem fata in fata simbolurile 3 si 4, in varianta lor integrala, pentru a afla ca:
      Scopul Universului este cresterea omului de Lumina."

      Editura RAO
      Pret: 34,99 lei

      Cuprins:

      Scurt cuvant-inainte
      Calea Reiki
      Evolutia spirituala

      Partea I: frontierele
      O frontiera sub tir continuu: Reiki si religia
      Frontiera unei lupte fratricide: traditional vs. non-traditional
      Scurta prezentare a sistemelor Reiki
      Frontiera sangeroasa: Reiki vs. radiestezie
      Frontiera legala: Reiki nu este medicina!
      Frontiera miraculoasa: Reiki si autocontrolul
      Frontiera istorica: cat Qi Gong a mai ramas in Reiki?
      Frontiera populara: intre bube si babe – vrajitoarele

      Partea a II-a: un altfel de curs Reiki
      Mudre si mantre utilizate sau utilizabile in practica Reiki
      Palmele noastre din punct de vedere spiritual
      Reiju
      Sursa Universala
      Reiki, o terapie prin punerea palmelor
      Simbolurile Reiki
      Clasificarea simbolurilor
      Invatarea simbolurilor, meditatia pe simbol
      Utilizarea simbolurilor
      Simboluri principale
      Algoritmi din simboluri
      Uitarea simbolurilor
      Utilizarea combinata a simbolurilor Usui/Gendai, plus Karuna ReikiTM/Karuna Ki,
      plus Seichim
      Proiectele Reiki
      Semnificatia aplicarii simbolurilor la nivelul corpurilor energetice
      La distanta si dincolo de timp
      Protectia terapeutului
      Acordajele

      Partea a III-a: ghid practic
      Reiki si firmele comerciale
      Grilele de cristale – protectia
      Protocol de terapie prin Reiki si nu numai
      De ce nu vindecam si nu ne vindecam de orice boala prin Reiki?

      Partea a IV-a: frontiera mea
      Cum sa te cufunzi in tine ca sa te descoperi – arta meditatiei
      Tehnica de primire a simbolurilor prin channelling
      Meditatia Shenu, a Infinitului si a Crucii de Lumina
      Meditatie si initiere in Marea Piramida
      Despre ghizi si ingeri
      "Apelarea" entitatilor spirituale superioare
      Vederea la distanta si descatusarea puterilor PSI
      Elemente de radiestezie multidimensionala
      Cand lupta nu mai poate fi evitata

      Anexa 1 – Interviu cu Mikao Usui
      Anexa 2 – Ce se intampla in timpul terapiei prin Reiki?