PROGRAM CULTURAL

  • razvan.penescu@ro.pwc.com
    Message 1 of 78 , Aug 28, 2003
      Dragi prieteni,

      Jurnalul de vacanta ( http://atelier.liternet.ro/articol.php?rub=24 ) ne
      duce de data asta in Spania alaturi de Anca Constantin si Thalia pentru
      a ne trimite apoi alaturi de Marina in Egipt. Asteptam in continuare
      povesti despre vacantele voastre pe adresa rpenescu@....

      La Atelier LiterNet (http://atelier.liternet.ro) s-au actualizat :

      - Luni
      ++ Clavecinul bine temperat (Cornel Mihai Ungureanu - despartiri si
      fotografii) http://atelier.liternet.ro/articol.php?rub=22
      ++ Portrete (Gelu Vlasin - invitat Ionel Cojocariu, un ceramist
      sculptural) http://atelier.liternet.ro/articol.php?rub=19
      - Marti
      ++ Scrisorile Getei (Geta Pop - despre viata aventuroasa a copiilor)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?rub=16
      - Miercuri
      ++ Fragmentarium (Un fragment din "Joaca preferata" de Leonard Cohen)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?rub=3
      ++ Cronici de Atelier (Mircea Mihaies si Joaca lui cu Cohen)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?rub=9
      - Joi
      ++ Clickantabil (Oltea Serban Parau si Festivalul George Enescu -
      Editia 2003 la Sala Palatului - un eveniment)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?rub=11
      ++ Muzica in mp3-uri (Jazz Unit Sextet - Changes of a Lonely woman)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?rub=4
      - Vineri
      ++ Convorbiri despre prezent (Ioana Scorus discuta cu Irinel Popescu,
      un medic de exceptie) http://atelier.liternet.ro/articol.php?rub=13
      ++ Poezia saptaminii (Lunna)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?rub=8
      - Simbata
      ++ Mici istorii (Andreea Demirgian - Un castel cu stafii in
      apropierea Bucurestiului) http://atelier.liternet.ro/articol.php?rub=12
      ++ Jurnal intim (Florin Lazarescu inventariaza inca un posibil
      personaj, un aurolac cu doua fete)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?rub=21

      - Duminica
      ++ Jurnal de cinefil (Cristina Bazavan se intoarce aducind cu ea
      sclipiciul, fastul din Moulin Rouge)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?rub=17
      ++ Insolita de week-end (Corin Toporas si Flash-mob-ul lui
      ciberspatial) http://atelier.liternet.ro/articol.php?rub=25

      =======================================

      Noutatile saptaminii in Agenda LiterNet ( http://agenda.liternet.ro )

      - cronici de filme cu :
      ++ Al Pacino, un deliciu in sala cinematografului (People I
      Know - Andrei Gorzo)
      ++ Un film mult asteptat (Chicago - prezentare si articol de
      Luiza Ilie),
      ++ Gargara pentru doi (Decalaj orar - Alex Leo Serban)
      ++ Bruce Almighty, Cody Banks, The Hulk
      - Cerbul de Aur se incheie la LiterNet
      - o privire retrospectiva asupra Festivalului de dans BucurEstiVest 2001
      in pregatirea editiei de anul acesta

      comenzi@... scriind in cimpul Subject "inscriere
      cartiliternet"
      =======================================

      http://www.liternet.ro/imv.php un inteligent, haios, plin de viata film
      francez "Le gout des autres / O chestiune de gust" in regia lui Agnes
      Jaoui.
      In colectia muzicala, saptamina asta se recomanda "Los Chicharrons:
      Conga Heaven, Bongo Hell", un album in care picanteria este prezenta
      mereu, fie ca e vorba de funk, de electro sau de break-beat. Puteti
      prinde gustul ascultind fragmente la
      http://www.imv.ro/sofamusic/detalii_music.php?id=36
      Independenta Film va invita la cinematograf pentru a vedea "Decalage
      horaire", un film cu Juliette Binoche, Jean Reno, Sergi Lopez

      revista a revistelor culturale de pe hirtie

      =======================================

      Esti un tanar promitator,
      stii asta prea bine, cum altfel,
      lucrurile simple sunt prea simple pentru tine
      si totul -
      da, totul! -
      este atat, atat de simplu,
      incat doar o minune te-ar putea salva de plictis.

      Deocamdata iti omori timpul
      ucigand iluzii, iubiri, pe tine insuti,
      ucigand apoi meticulos,
      pe deasupra,
      tot ce ti-ar mai putea iesi in cale.

      Iar cand vei fi terminat de ucis
      tot ce ar putea fi cat de cat semnificativ,
      te vei simti atat de singur,
      te vei simti atat de straniu,
      incat vei intelege deodata...
      cat de bine ti-ar sta tie poet.

      ...Si te vei apuca sa innozi cu fervoare
      tot ce vei mai putea gasi in pustiul din jurul tau:
      substantive proprii dez-locuite,
      natura moarta si vorbe de ocara.

      (Lunna)
      =================================

      (See attached file: Program cultural 29 aug - 4 sept.zip)

      cu prietenie,
      Razvan Penescu,
      http://editura.liternet.ro

      PS : Pentru cei care nu au Winzip-ul instalat pe calculator, el se poate
      obtine de la http://editura.liternet.ro/download.php
      Marimea fisierului e aproximativ 1,8 Mb si e folosit pentru arhivarea
      (comprimarea) si dezarhivarea fisierelor (de exp: fisierelor Excel si
      Word).
      The information transmitted is intended only for the person or entity to
      which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
      material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
      taking of any action in reliance upon, this information by persons or
      entities other than the intended recipient is prohibited. If you
      received this in error, please contact the sender and delete the
      material from any computer.
    • razvan.penescu@ro.pwc.com
      Message 78 of 78 , Oct 2, 2003
        Dragi prieteni,

        Incepind de saptamina asta, la rugamintea celor care primeau din mai multe
        surse programul cultural si atashamentul respectiv, am sa trimit pe aceasta
        lista doar anunturi saptaminale legate de noile aparitii pe sit.

        In cazul in care va intereseaza si atashamentul va puteti inscrie oricind
        pe lista special dedicata trimiterii acestuia trimitind un e-mail fara nici
        un text la

        programulcultural-subscribe@yahoogroups.com (pentru program in arhiva
        zipp), sau la

        programulcultural_excell-subscribe@yahoogroups.com (pentru programul in
        Excel)

        Sper ca aceasta solutie multumeste pe toti cei care ne-au urmarit pina acum
        si care speram sa continue sa o faca si in continuare,

        Cu prietenie,
        Razvan Penescu
        htttp://www.liternet.ro