AEGEE Bucuresti te provoaca la QUEST-iunea Bucuresti2!

  • AEGEE Bucuresti
    Message 1 of 2 , Nov 3, 2008

       Vrei sa afli cum poti evada din rutina cotidiana? Noi iti oferim reteta perfecta: un strop de curiozitate, cateva grame de spirit de aventura si o aplicatie pentru QUEST-iunea BUCURESTI 2 !

        Ti-am trezit curiozitatea? Intra pe www.aegee-bucuresti .ro/qb, completeaza formularul de aplicatie pana pe 15 noiembrie si pregateste-te sa traiesti cea mai palpitanta incursiune in trecutul nespus al Bucurestiului.

         Bucurestiul nu poate afla povestea ta, dar tu o poti afla pe a lui!

         Aventura continua!

         Pentru informatii si detalii suplimentare puteti scrie la: qb@aegee-bucuresti. ro

         Un eveniment marca :

        Parteneri :