De Paste :)

  • ARIN Info
    Message 1 of 1 , Apr 27, 2003
      Buna,
      Ca sa nu mai incarc mailerele cu mesaje mari si pentru ca nu toate listele permit attachements, am pus pe site-urile listelor tineret_braila si protest-ro, la "photos", niste felicitari de Paste; felicitarile sunt diferite iar sectiunile "photos" sunt publice.
      Va doresc niste sarbatori de primavara (nu stiu daca sunteti ortodocsi cu totii :) fericite si luminoase!
      Cu mult drag,
      Codruta Nedelcu
      ARIN

      Let me, at least, to know that she'll try
      Then she'll be a true love of mine