9722Re: [Info_Culture] Fw: Scriitorul si publicistul Ion Zubascu, in greva foamei

  • woman mistery
    Feb 4, 2008
      pe liste de discutii si bloguri toti suntem viteji, dar in REAL ne vedem de treburile noastre.........asa ca........nominalizati cu spor:))))))))))))))

      ARIN <arininfo@...> wrote:
      Asta era intrebarea TIPICA a alora care-l toooot votau pe Iliescu (sau care-i indemnau pe fraieri sa-l voteze): "daca pe astia ii dam jos pe cine punem"?

      Daca n-om avea pe cine sa punem, nu punem pe nimeni - si pace buna! asta NU inseamna ca trebuie tinuti cu orice pret unii al caror loc e in cu TOTUL alta parte!!!

      "Natura are oroare de vid" - asa ca... n-aveti grija! se umple locul ala! Dar macar cu unii mai putin fosilizati!

      Daca nu-i "nominalizati" CUM naiba sa scapam de ei??? Numai comunistii inveleau totul intr-un val de "impersonal" - NICIODATA nume concrete, numai "se face", "se cere", se va rezolva", "s-au facut (NU cine!) si greseli"...! !!

      Eu vreau NUME - (si citate :-p) >:)

      De CE sa nu aratati cu degetul???

      Codruta

      From: woman mistery

      eu nu am pasiunea nominalizarilor si a aratatului cu degetul.
      plus ca, ok, facem greva foamei, se intampla ceva grav, societatea civila actioneaza, dar e conform planului? nu. deci e inutil TOT.
      ca planul ala a adus pe acestia in fatza si tot el ii tine. angrenaje.
      si ca idee, daca astia ii dam jos pe cine punem? ca din nefericire nici un altul nu pare demn de vreo incredere.

      Vasile Anghel <anghel.vasile@ gmail.com> wrote:
      Eu as inclina totusi spre ce spune Dl. Baldovin ;)

      Vasile

      --
      Puteti contribui cu 2% din impozitul pe venitul Dvs. la combaterea defrisarilor abuzive.
      Detalii cont la: