9703Re: [Info_Culture] Fw: Scriitorul si publicistul Ion Zubascu, in greva foamei

  • Vasile Anghel
    Feb 1, 2008
      Eu as inclina totusi spre ce spune Dl. Baldovin ;)

      Vasile

      On 2/1/08, woman mistery <mail4nothing@...> wrote:

      ei daca domnul baldovin a zis acestea, imi permit si eu sa va spun ceva din suflet: pana voi muri am sa port povara faptului ca am crezut in Revolutie, in Piata Universitatii. blazarea acestor ani o port si o voi purta. puteam si eu sa fiu moarta ca altii, pentru ca atunci se pleca cu autobuzele liber si toti credeam ca s-a coborat raiu pe pamant.

      si ca sa fiu crunt de realista am sa va intreb doar un lucru: de ce in 19 ani nu s-a facut/ aflat NIMIC si credeti dvs ca autoeliminandu-va din viata publica gestul dvs va insemna ceva?

      in primul rand el e NIMIC pentru ca nu stim de el de la TV

      apoi, cine v-a mintit ca daca faceti asta castigati ceva?

      si mai intai ganditi-va la copiii dvs ca au nevoie de dvs, lasati idealurile ca tzara asta e ca si Cronos, isi mananca copiii.
      a fost o vreme la ceva ani de la Revolutie cand ma juram ca daca mai e una ma duc in linia I.
      am poza de la explozia care i-a omorat pe Crainiceanu si Frumusanu. eram acolo. eu urcam scarile platformei si trasorul a tras in strada. daca tragea in platforma????

      zau credeti-ma, e desertaciune si vanare de vant, romanii nu se vor scula sa va urmeze exemplul. suntem blazati domnilor, sictiriti si zaharisiti.
      si inca ceva: admitem ca aflam. bun, CE FACEM CU ADEVARUL ACELA? acum la 19 ani nu mai intereseaza pe nimeni, tinerii aia nu mai invie, oar copiii lor sunt deja majori, LA CE BUN?
      copiii de azi nu stiu ce e aia Revolutia din 89, asha ca nu vad cui ii e util gestul....

      gabriel baldovin <gbaldovin@...> wrote:
      Ar trebui tati sa intram in greva foamei. Din pacate asta nu ii va aduce inapoi pe cei care au murit atunci pentru simplul motiv ca au crezut in libertate. Din pacate majoritatea celor care astazi sunt mult mai liberi ca atunci i-au uitat si nu mai stiu sa aprexieze sacrificiul lor . De asta cred ca ar fi bine sa renuntati la protestul asta pentru a nu va autodistruge.

      Cat despre Basescu si Tariceanu, Vacaroiu, Iliescu, Ceausescu, Stalin, Machiavelli si alti colegi ... e de prisos. De fapt ei au dat ordinul sa se traga. Cum sa doreasca sa se afle adevarul. Asta ar insemna sa se condamne pe ei insisi. Numai fraierii se condamna pe ei insisi...