2883La LiterNet

  • rpenescu@liternet.ro
    Sep 30 11:37 PM
      Dragi prieteni,

      cititorii nostri, ati venit alaturi de noi, Cosmin Bumbut, de Tudor
      Mavrodin, de Mircea Cartarescu si Lucian Mindruta, de membrii LiterNet
      la Libraria Carturesti.

      Am baut un ceai impreuna cu ocazia vernisajului expozitiei Pamant sucit
      si ne-am bucurat, ne-am inghesuit (scuze pentru asta, dar inevitabil,
      oricit de mare ar fi fost spatiul ceainariei ne-ati aratat ca il puteti
      face sa fie insuficient), am ascultat si in final am lansat cartea
      electronice omonima (in 3 limbi, romana, engleza si franceza).
      Descarcarile au intrecut orice asteptari, de marti seara si pina la ora
      aceasta, volumul in limba romana are 772 de accesari, iar impreuna cele
      3 versiuni trec de 1000.

      Cititi la http://liternet.ro/multumim.php mai multe despre cum ne-am
      simtit noi la aceasta lansare si despre felul in care ne-ati rasplatit
      munca prin dragostea voastra.

      Parteneri media ai lansarii: Dilema Veche, Academia Catavencu, B 24 Fun,
      Elle, FHM, Radio Total, Situl Fotomagazin.ro (http://www.fotomagazin.ro
      ), Situl 121.ro (http://www.121.ro), Situl 7 zile.ro (
      http://www.7zile.ro), Viva, Ziarul de duminica

      (Embedded image moved to file: pic26803.jpg)

      **********

      articolele saptaminale in care va puteti intilni cu:

      - Luni
      ++ Clavecinul bine temperat (scrisori pentru Cristina) (Cornel Mihai
      Ungureanu - 51. (continuare) Tristetea surpata a Ioanei la 17 ani)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1795
      ++ Don Quijote Ratacitorul (Gelu Vlasin - Centrul de Interes
      Cultural "Romania")
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1796

      - Marti
      ++ Scrisorile Getei - REVENIRE - (Geta Pop - 7 000 de km in 11 zile,
      interviu ratat)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1798
      ++ Jurnal de calatorie (Catalina Miciu - Maria. La Balcic.)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1786
      ++ Discursuri (Dan Iancu - Discursuri 45)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1797

      - Miercuri
      ++ Fragmentarium (Bogdan Suceava - Venea din timpul diez)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1705
      ++ Cronici de atelier (Bogdan Suceava - Cum am ajuns sa scriu
      comedie)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1775
      ++ Miscellanea (Carlos Fuentes / Luis Garcia Montero - Trei
      intilniri cu regele Midas / Spania, radacina puternica a limbii lui
      Neruda)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1789

      - Joi
      ++ Muzica in MP3 (Jazz Unit - Nana Wasamba / Duke's dream)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1759
      ++ Clickantabil (Oltea Serban Parau & Virgil Oprina - Orchestra
      "Unisono" - o surpriza placuta )
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1799
      ++ Generatia Polirom (Editura Polirom - Veniti cu noi la
      Carturesti!)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1793

      - Vineri
      ++ Poezia saptamanii (Corina Ungureanu - veghe)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1637
      ++ Micile istorii (Andreea Demirgian - Buba neagra)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1792
      ++ Convorbiri despre prezent - Interviuri (Radu-Ilarion Munteanu -
      Ioana Baetica: Frumusetea este o energie interioara, ricosata din acest
      interes continuu, inchizitiv, asupra lumii)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1801

      - Sambata
      ++ Cuvinte pentru inecati (Alina Andrei - Pozele ratate cu lupi
      blegi si jumatate de oaie)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1743
      ++ Povestile PetrIcicai (Ioana Scorus - Casta Letitia)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1748

      - Duminica
      ++ Jurnal de cinefil (Cristina Bazavan - Orient Express - ul din
      viata noastra)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=1794

      =======================================

      http://editura.liternet.ro): Cosmin Bumbut: Pamant sucit (cu texte de
      Tudor Mavrodin) - versiune in romana, engleza si franceza - poate cel
      mai mare succes de public din istoria de aproape 3 ani a LiterNet, peste
      800 de descarcari in 3 zile.

      =======================================

      cine-teatrale:

      ---> Mediapro Film Distribution: Orient Express - scurt sinopsis
      Un film romanesc cu bune si rele
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1201

      ---> Alexandru Lefter: 10 on Ten - Toronto International Film Festival
      2004
      Un Bin Laden al cinema-ului international
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1199

      ---> Calin Stanculescu: O pisica amuzanta / Garfield, motanul sarcastic
      Portocaliu, vargat, gras, lenes, nebun dupa lasagna
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1198

      ---> Andrei Bangu: De ce imi place Harry Potter...
      Comercialul simpatic si onest
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1200

      si inca multe articole despre actualitatea culturala din Romania.

      carti_LiterNet-subscribe@yahoogroups.com

      partea de jos a paginii Agenda culturala a sitului LiterNet (
      http://agenda.liternet.ro)

      feed-urilor XML (http://feed.liternet.ro)

      =======================================

      revista a revistelor culturale de pe hirtie

      ======================================

      Cu prietenie,
      Razvan Penescu,
      http://editura.liternet.ro
      The information transmitted is intended only for the person or entity to
      which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
      material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
      taking of any action in reliance upon, this information by persons or
      entities other than the intended recipient is prohibited. If you
      received this in error, please contact the sender and delete the
      material from any computer.
    • Show all 400 messages in this topic