İTÜ Türkçe Günleri 3

  • Kastamonulu1 Kastamonulu1
    Message 1 of 1 , Oct 4, 2006
      PAZARTESİ (09.10.06)

      Kulüp Başkanı'nın Teşekkür Konuşması

      "TÜRKÇE'NİN BUGÜNKÜ DURUMU & GENÇLİK VE TÜRKÇE

      I. Oturum 13:00–15:00

      Konferans:
      Türkçe'nin Bugünkü Durumu
      Konuşmacı:
      Haluk Şükrü Akalın, Prof. Dr. - Türk Dil Kurumu Başkanı

      II. Oturum 15:00–17:00

      Panel:
      Gençlik ve Türkçe
      Katılımcılar:
      Deniz Yiğit, TRT Yapımcısı
      Hayati Develi, Prof. Dr.-Kültür Üniversitesi Öğretim Üyesi
      İsa Kocakaplan-Kültür Üniversitesi Öğretim Görevlisi(Oturum Yöneticisi)
      Bir İTÜ öğrencisi

      SALI (10.10.06)

      "TÜRKÇE'NİN POLİTİKLEŞTİRİLMESİ"

      I.Oturum 13:00–15:00

      Panel:
      Türkçe'nin Yarınları
      Katılımcılar:
      Alev Alatlı, Yazar
      Halil İbrahim Ünsel
      Şehmus Okur(Oturum Yöneticisi)

      II. Oturum 15:00–17:00

      Panel:
      Osmanlı Türkçe'sinin Arapça ve Farsça ile İlişkisi "Esaret mi Terkip mi?"
      Katılımcılar:
      Ömür Ceylan, Doç. Dr

      ÇARŞAMBA (11.10.06)

      "DİLDEKİ DEĞİŞMELERİN YANSIMALARI-I"
      "MÜZİK, ŞİİR, EDEBİYAT"

      I.Oturum 13:00–15:00

      Panel:
      "Şiir-Edebiyat"
      Katılımcılar:
      Bahtiyar Aslan-İstanbul Üniversitesi Öğretim Üyesi
      Ali Ayçil
      Fatih Andı, Doç. Dr(Oturum Yöneticisi).-İstanbul Üniversitesi Öğretim Üyesi
      Rekin Ertem, Kültür Üniversitesi Öğretim Üyesi

      Ara: Müzik Dinletisi

      II. Oturum 15:00–17:00

      Panel:
      "Müzik"
      Katılımcılar:
      Yavuz Yektâ(Rauf Yektâ Bey'in torunu)-Neyzen
      Fırat Kızıltuğ(Oturum Yöneticisi)
      Saadet Gültaş, Dr., İTÜ Konservatuar
      Mutlu Torun, Prof. Dr., İTÜ Konservatuar

      PERŞEMBE (12.10.06)

      DİLDEKİ DEĞİŞMELERİN YANSIMALARI-II
      "BİLİM, FELSEFE, DÜŞÜNCE"

      I.Oturum: 13:00–15:00

      Konferans:
      "Türkçe ve Bilim"
      Konuşmacı:
      Zekai Şen, Prof. Dr.

      II. Oturum 15:00–17:00

      Panel:
      "Felsefe, Düşünce"
      Katılımcılar:
      İsmet Özel, Şair ve Yazar

      CUMA (13.10.06)

      Kapanış Konuşması: İTÜ Rektörü Sn. Prof. Dr. Faruk Karadoğan

      TEKNİK ÜNİVERSİTE VE TÜRKÇE

      Panel: 14:00–17:00
      "Türkçe'nin Terim Türetme Yeteneği ve İTÜ'nün Türkçe'ye Katkısı"
      Katılımcılar:
      Eşref Adalı, Prof. Dr., İTÜ Elektrik-Elektronik Fak. Dekan
      Yard.(Oturum Yöneticisi)
      Yorgo İstefanopulos, Prof. Dr., Işık Üniversitesi
      İbrahim Bakırtaş, Prof. Dr., İTÜ İnşaat Fak. Öğretim Üyesi

      NOT: Bütün oturumlar Kültür ve Sanat Birliği Büyük Salonda yapılacaktır.

      İTÜ Dil ve Tarih Kulübü
      http://www.dtk.itu.edu.tr
      http://www.yahoogroups.com/group/itudtkduyuru
      dtk@...

      Afişler:

      http://img142.imageshack.us/img142/2944/trkegnleri3k305rm305z305do0.jpg
      http://img316.imageshack.us/img316/8790/trkegnleri3mavijd7.jpg
      http://img179.imageshack.us/img179/4050/trkegnleri3kahvevo2.jpg

      --
      Not: Yukaridaki metni okuyamiyorsaniz tarayicinizin dil kodlamasini
      UTF-8 (unicode) olarak degistirin.

      http://www.kastamonulu1.com
      http://www.yahoogroups.com/group/kastamonulu1