Fwd: <>[TDTKB]<> TDTKB Kadro Eğit imi Başlıyor! http://www.tdtkb.org

  • Kastamonulu1 Kastamonulu1
    Message 1 of 1 , Oct 13, 2008

      ---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
      Kimden: TDTKB Eğitim Başkanlığı <egitim@...>
      Tarih: 13 Ekim 2008 Pazartesi 14:41
      Konu: <>[TDTKB]<> TDTKB Kadro Eğitimi Başlıyor! http://www.tdtkb.org
      Kime: tdtkb@...

      img152/9898/tdtkblogomo9.png

      Türk Dil Tarih Kültür Birliği Kadro Eğitimleri Başlıyor!

      Birlik bünyesinde yapılacak eğitimlerin içeriği aşağıda belirtilmiştir. Kazanılacak bilgiler hem birlik için hem de katılımcı arkadaşların üye olduğu kulüp, dernek gibi topluluklarda da büyük faydalar sağlayacaktır. Kadro eğitimleri sayesinde üyelerin her alanda daha verimli olması hedeflenmiştir. Bu sayede amaç uğruna çalışılırken çalışmanın her adımında bilinçli hareket edilecek, mevcut kısıtlı imkanlar daha verimli kullanılacak ve hedefe daha kısa sürede varılacaktır.

      Toplumsal içerikli konularda bilinçli ve uyumlu hareketin esaslarının anlatılacağı eğitimimiz sonrası eğitimimize katılanlar sivil toplum kuruluşlarında ve kitle üzerinde etkin olabilmeyi, kadro kurup yönetebilmeyi, etkili iletişim ve propagandanın gücünü ve ne şekilde yapılabileceğini, kitleselleşmenin önemini, etkili bir birlikteliğin ne kadar güçlü olduğunu öğreneceklerdir.

      Sınırlı sayıda kişi ile başlayacak ilk dönemimizden sonra uygun olan tarihlerde ikinci ve daha sonraları da isteğe göre Kadro Eğitimlerimiz geliştirilerek yinelenecektir. Bu nedenle ilk eğitim dönemimize katılamayanlar ya da katılımcı sınırımızı aşanlar iletişim bilgilerinden bir sonraki dönem de öncelikle davet edilecektir.

      Kadro Eğitimi dışında Eğitim Başkanlığımız toplumsal ve teknik konularda da eğitimler düzenleyecektir. Eğitimler haricinde söyleşi, sunumlar şeklinde toplu; yazılı ve görsel halde bireysel olarak da  eğitim etkinlikleri yapacaktır.

      Kadro Eğitimi Başlıkları

      1-      Ülkemizin ve Milletimizin Genel Durumu

      2-      Kadro-Kitle-Mücadele Nedir? Kadro Oluşturmanın Önemi

      3-      Teşkilat ve Teşkilatçı Nedir?

      4-      Kadroların Mücadeleye Sevki

      5-      Kitlelerin Mücadeleye Sevki

      6-      Propaganda-Karşı Propaganda

      7-      Zafer Şartları

      TDTKB Kadro Eğitimi 1. Dönem

      Yer: Türk Ocağı İstanbul Şubesi Sultan 2. Mahmud Türbesi yanı Çemberlitaş

      Tarih ve Saati: 18 Ekim 2008 Cumartesi 17:00-20:00

      Ulaşım: Zeytinburnu-Kabataş Tramvayı Çemberlitaş-Sultanahmet Durakları arasında Divanyolu Caddesi ile Bab-ı Ali Caddesi kesiştiği köşe

      Harita: http://maps.google.com/maps?f=q&hl=tr&geocode=&q=t%C3%BCrk+oca%C4%9F%C4%B1+istanbul+%C3%A7emberlita%C5%9F&sll=41.007552,28.971945&sspn=0.006032,0.009656&ie=UTF8&ll=41.008496,28.973013&spn=0.006032,0.009656&z=17

      Uydu Görüntüsü: http://maps.google.com/maps?f=q&hl=tr&geocode=&q=t%C3%BCrk+oca%C4%9F%C4%B1+istanbul+%C3%A7emberlita%C5%9F&sll=41.007552,28.971945&sspn=0.006032,0.009656&ie=UTF8&ll=41.008496,28.973013&spn=0.003016,0.004828&t=h&z=18

      ·         Eğitimlerimizde isim listesinden yoklama yapılacak ve eğitim salonuna listedeki

      isimler alınacaktır. Listede ismi olmayanlar alınmayacaktır. Her oturumda yoklama alınacak katılım imza ile belirtilecektir.

      ·         İlk gün TDTKB Tanıtımı ve Eğitim Dönemi Bilgilendirmesi yapılacaktır.

      ·         Her oturum 45 dakika sürecektir.

      Ayrıntılı bilgi eğitim sürecinde ve katılımcılara e-posta ile bildirilecektir.

      NOT: Son Bildirim Tarihi 16 Ekim 2008 Perşembe Saat 24:00'e kadardır.  Geciken bildirimler sonraki döneme aktarılacaktır.

      TDTKB Eğitim Başkanlığı

      İletişim Bilgileri

      E-posta: egitim@...

      MSN: egitim@...

      img380/5205/eleleen5.jpg

      TDTKB Genel Merkezi

      Adres:  Küçük Ayasofya Camisi Medresesi, Cankurtaran Mahallesi Küçükayasofya Caddesi Sultanahmet/ İSTANBUL

      İletişim: tdtkb@...

      Web: http://www.tdtkb.org

      KATILIMCILARDAN İSTENEN  BİLGİLER

      1. TDTKB Görevi veya Referans Olan Görevli

      1. Kişisel Bilgiler

      Ad:

       Soyad:

      Doğum Tarihi:

      1. İletişim Bilgileri

      Telefon1:

      Telefon2:

      Telefon3:

      E-posta:

      MSN:

      Gtalk:

      Skype:

      Web Sayfası:

      1. Eğitim Bilgileri

      Üniversite/Lise Adı:

      Bölüm:

      Mezuniyet Yılı:

      1. Meslek ve Beceriler

      Meslek:

      Alınan Eğitimler:

      Alınan Sertifikalar:

      1. Topluluk/Dernek/Vakıf/Kulüp/Platform

      Topluluk Adı:

      Topluluk Görevi:

      Topluluk Adresi:

      Topluluk Telefonu:

      Topluluk E-postası:

      Topluluk Web Adresi:

      Topluluk E-posta Grubu:

      1. Ek Bilgi

      ÖRNEKTİR

      1. TDTKB Görevi veya Referansı olan Görevli

      İstanbul İl Başkanlığı Bilişim Başkanlığı Sistem Uzmanı

      1. Kişisel Bilgiler

      Ad:  Ahmet

       Soyad: KEÇECİ

      Doğum Tarihi:  22.01.1981

      1. İletişim Bilgileri

      Telefon1: +90 5351234567

      Telefon2: +90 5461234567

      Telefon3: +90 5061234567

      E-posta:  kececiahmet@...

      MSN: kececiahmet@...

      Gtalk: kececiahmet@...

      Skype: Yok

      Web Sayfası: http://www.geocities.com/kececi

      1. Eğitim Bilgileri

      Üniversite/Lise Adı: İstanbul Teknik Üniversitesi

      Bölüm: Bilgisayar Mühendisliği

      Mezuniyet Yılı: 2004

      1. Meslek ve Beceriler

      Meslek:  Bilgisayar Mühendisi

      Alınan Eğitimler: MSCE

      Alınan Sertifikalar: Cisco System

      1. Topluluk/Dernek/Vakıf/Kulüp/Platform

      Topluluk Adı:  İTÜ Dil ve Tarih Kulübü

      Topluluk Görevi: Bilişim Sorumlusu

      Topluluk Adresi: Kültür Sanat Binası İTÜ Ayazağa Yerleşkesi Maslak İSTANBUL

      Topluluk Telefonu: Yok

      Topluluk E-postası: dtk@...

      Topluluk Web Adresi: http://www.dtk.itu.edu.tr

      Topluluk E-posta Grubu: http://www.yahoogroups.com/group/itudtkduyuru

      1. Ek Bilgi

      Eğitimlere katılarak bilgi edineceğim. İstenirse Bilgisayar Sistemleri konusunda ben de eğitim düzenlemek veya yardımcı olmak istiyorum. Bilgilerinize.

      --
      TDTKB Eğitim Başkanlığı

      bu grubu ziyaret edin

       Bu grup hakkında ayrıntılı bilgi için, e-posta atın : tdtkb-owner@...

      Not: Yukaridaki metni okuyamiyorsaniz tarayicinizin dil kodlamasini UTF-8 (unicode) olarak degistirin.

      http://www.kastamonulu1.com
      http://www.yahoogroups.com/group/kastamonulu1