Türkçe için uzun kollular giyelim

  • Kastamonulu1 Kastamonulu1
    Message 1 of 1 , Mar 2, 2008

      Selamlar.

      Aydın ilinden arkadaşların Türkçe konusunda duyarlılar için hazırladıkları bazı uzun kollular vardır. Biz de kendilerine satışında yardım edebiliriz diye düşündüm. Satış fiyatı 25 YTL olup kargo alıcıya aittir.

      Kumaşları  oldukça kaliteli olup tam anlamı ile kışlıktır. Ellerinde dar, orta,   geniş ve çok geniş olmak üzere bedenleri vardır. Cepleri önde ve başlıklıdır. Kolsuz bir kaç adet de ellerinde vardır.

      İsteyenler aşağıdaki hespa numarasına ödeme yapıp istedikleri adeti ve adreslerini gönderirlerse sevinirim.

      TÜRKİYE iŞ BANKASI
      İTÜ Maslak Şubesi
      Şube/Kodu: İTÜ Ayazağa Şubesi/1281
      Hesap No: 0218101
      Hesap Sahibi: Cihangir ER

      Saygılarımla.

      Cihangir ER

      MSN: kastamonulu1@...

      --
      Not: Yukaridaki metni okuyamiyorsaniz tarayicinizin dil kodlamasini UTF-8 (unicode) olarak degistirin.

      http://www.kastamonulu1.com
      http://www.yahoogroups.com/group/kastamonulu1