Re: toplanti..ve sergi salonu

  • sahindirican
    Message 1 of 4 , Oct 26, 2005
      sevgili arkadaslarim
      3 aralik ta sergimiz acilacak..fotograflardan ne haber?
      herkesi 31.10.2005 pazartesi aksami saat 20:00 de toplantiya davet
      ediyorum..ifsak ta gorusmek uzere..
      sahin

      --- In ifsak_bedd@yahoogroups.com, "sahindirican"
      <sahindirican@y...> wrote:

> [...]
      de
      > guzel bir salon..tekerlikli sandalye girisi icin basit bir rampa
      > gerekir..olmasa bile sandalyeler girebilir..
      > 5 aralik tan itibaren bir ay sure ile bizimdir...baskilari da
      > maliyetine yapacaklar..
      > geriye fotograflar kaldi..ya da soyle soyleyeyim herseyi hazir bir
      > fotograf sergisi icin fotograflara ihtiyacimiz var..
      > durum degerlendirmesi icin 27 eylul 2005 sali saat 19:30 da
      ifsakta
      > toplanalim derim..
      > 2 ekim de engellilerin kopru gecisi var..ilgenenelere duyurulur..

    • sahindirican
      Message 2 of 4 , Oct 31, 2005
        sevgili arkadaslar,
        gun azaldikca ben stresleniyorum..
        dun aksam ifsak ta mustafa ve tuncer den baska kimse yoktu bu proje
        grubundan...toplanamaz duruma gelen bir grup olduk..mustafa kendi
        uzerine gorev aldi, herkesi telefonla arayacak..bayram donusu bir
        degerlendirme toplantisi yapmaliyiz ve ihtiyacimiz var ise diger
        ifsak uyelerinden de fotograf istemeliyiz..bu is bir ifsak sergisi
        olarak ortaya cikacak..lutfen cektiginiz fotograflari
        saklamayin..bayram donusu/haftaya toplanalim ve bu isi
        hizlandiralim..ben musait oldugum gunleri yazamiyorum..cunku
        yok..ancak, 7 kasim da sara terry sergi acilisimiz var..sonrasinda
        dernege gecilebilir ve fotograf degerlendirmesi
        yapilabilir..tavsiyem bu yonde..
        sevgili mustafa arkadaslarimizi 7 kasim pazartesi saat 20:00 de
        davet edebilþir misin?
        3 aralikta acilmasi gereken bir sergimiz var..
        iyi bayramlar..
        sahin dirican

        <sahindirican@y...> wrote:

> [...]
        > 3 aralik ta sergimiz acilacak..fotograflardan ne haber?
        > herkesi 31.10.2005 pazartesi aksami saat 20:00 de toplantiya davet

      • ufuk teksoy
        Message 3 of 4 , Nov 1, 2005
          not alma aliskanligim olmadigi icin atlamisim, ozur :((
          Ufuk

          http://mail.yahoo.com