FW: [ido] ASTRONOMIALA KAYERETO, numero 14, februaro 2005. Ido-versiono.

  • James Chandler
    Message 1 of 1 , Feb 1, 2005
      >From: "publikaji" <publikaji@...>
      >To: <idolisto@yahoogroups.com>
      >Subject: [ido] ASTRONOMIALA KAYERETO, numero 14, februaro 2005.
      >Ido-versiono.
      >Date: Tue, 1 Feb 2005 09:31:42 +0100
      >
      >EDITERIO KRAYONO
      >
      >Yen akurate che www.publikaji.tk <http://www.publikaji.tk/>
      >

      >ASTRONOMIALA KAYERETO, numero 14, februaro 2005. Ido-versiono.
      >
      >Astronomiala kayereto esas gratuita revueto astronomial da Fernando
      >Tej�n.
      >
      >Amikala salutin sendas a la lektaro
      >
      >Editerio Krayono � Publikaji.

      Kordiale, James Chandler
      idojc@...
      http://io.wikipedia.org - Wikipedio en Ido

      "History is an anomaly. History is a complete fluke. Its a brief episodic
      transitional phenomenon. Its not going to leave more than a centimeter of
      deposition in the strata of this planet. It is the platform from which we
      will launch the collective soul of our species out into the higher life of
      the galaxy." - Terence McKenna