La revuo Progreso

  • Adrián Pastrana
    Message 1 of 2 , Aug 1, 2003
      Kara amiki:
      Kelka dii ante nun me komencis lektar la lasta numero di Progreso.
      Unesme me astonis (me ne esas experta idisto, ankore...)ke me povis
      komprenar preske omna vorti e kande me ne komprenis ula vorto
      multafoye on povis komprenar per la kuntexto. La artikli esas
      interesantega e li traktas pri omnaspeca aferi. Specale interesanta
      esas la artiklo pri Ido en Hungaria e la "batalio" inter idisti e
      esperantisti.
      Me vere rekomendas omni la revuo Progreso, ol esas facila maniero por
      lernar Ido e augmentar nia Ido-savo.

      Amikale
      Adrián
    • Michael Talbot-Wilson
      Message 2 of 2 , Aug 2, 2003
        Ye 2003-08-01 12:35 -0000, Adrián Pastrana skribis:

        > Kara amiki:
        > Kelka dii ante nun me komencis lektar la lasta numero di Progreso.
        > Unesme me astonis (me ne esas experta idisto, ankore...)ke me povis

        astonesis

        > komprenar preske omna vorti e kande me ne komprenis ula vorto
        > multafoye on povis komprenar per la kuntexto. La artikli esas
        > interesantega e li traktas pri omnaspeca aferi. Specale interesanta
        > esas la artiklo pri Ido en Hungaria e la "batalio" inter idisti e
        > esperantisti.
        > Me vere rekomendas omni la revuo Progreso, ol esas facila maniero por

        ad omni

        > lernar Ido e augmentar nia Ido-savo.
        >
        > Amikale
        > Adrián

        Dear Adrián,

        Welcome to Ido and the mailing list. This is a list for speakers of
        English who have an interest in Ido or have begun to study it. Most
        messages are in English, although some are in Ido. I hope you have
        written in Ido to Idolisto.

        Here is a translation of your message into English, for the benefit of
        other subscribers. I have not seen the issue of Progreso to which you
        refer, so I may possibly misunderstand your intention at some point.

        Dear friends,

        Some days ago I began to read the last issue of Progreso. At first I
        was astonished (I am not an expert Idisto, yet...) that I was able to
        understand almost all the words, and when a word that I did not
        understand appeared many times, I could then understand it from the
        context. The articles are extremely interesting and they deal with
        all kinds of matters. Specially interesting is the article about Ido
        in Hungary and the "battle" between Idists and Esperantists.

        I truly recommend to all the journal Progeso. It is an easy way to
        learn Ido and augment our knowledge of Ido.

        With friendly greetings,
        Adrián

        --
        Lu dispersis le superba kordie.