traduko pregata

  • Hans Stuifbergen
    Message 1 of 1 , Jan 5, 2003
      Kara amiki,

      Voluntez helpar me pri la sequanta frazi:

      - Membership fees may be waived at the descretion of the membership
      workgroup

      - Workgroups will make available and archive all reports, minutes and
      records. Enabling duties will be rotated.

      Predanko,

      Saluti amikala,

      Hans St.
      --
      - IDOLISTO, forumo por diskuti en Ido-linguo:
      idolisto-subscribe@yahoogroups.com

      IDO, LA LINGUO INTERNACIONA
      http://members.tripod.com/~avancigado
      http://www.idolinguo.com/

      Ido, linguo neutra inter diferanta kulturi