Re: [heksen_gedonder] Digest Number 171

  • jannieke de Wit
    Message 1 of 40 , Jan 1, 2005
      hallo,

      je eigen theorie vind ik het geloofwaardigst. k zelf ben ook christen
      officieel, maar vind idd ook dat god voor alle soorten geloven god is. t
      zelfde als wat jij denkt dus. ik hoor ook vaak van mensen dat wicca
      duivelaanbidding is en dat is natuurlijk onzin. het heeft er helemaal niks
      mee te maken en veel mensen zeggen iets voordat ze weten waar ze het over
      hebben. daarom ga ik op mijn school een spreekbeurt over wicca houden
      (opdracht voor godsdienst) om een beter beeld ervan te scheppen.
      ik hoop dat dat gaat lukken, en ik heb nog een vraagje of iemand nog iets
      heeft wat er absoluut in moet komen.
      ik denk ook dat god atomen heeft geschapen en dat het geleidelijk aan deze
      aarde is geworden.
      ik ben het met je eens.

      MSN Webmessenger overal en altijd beschikbaar http://webmessenger.msn.com/
    • jannieke de Wit