Tips please

  • steffivandenbergh
    Message 1 of 5 , Nov 1, 2004
      heey!

      hebben jullie tips voor een beginneling zoals ik?

      alvast bedankt
    • Astarae
      Message 2 of 5 , Nov 1, 2004
        Wat voorn tips?????????????

        Message 3 of 5 , Nov 1, 2004
          nou tips
        • Hepziba Gunneman
          Message 4 of 5 , Nov 4, 2004
            Tuurlijk; veel lezen en leren!
            Makkelijker gezegd dan gedaan, h�. Dat is o.a. waarom ik deze site en groep heb. Hier kun je veel lezen, uitproberen en leren. Ook oefening is heel belangrijk en oefeningen proberen we hier op de groep ook een beetje te delen...
            Als je vragen hebt, stel ze gerust, er zitten hier veel beginnelingen en ervaren heksen die met je mee klooien!

            Succes en veel plezier!
            Oh ja, welkom! Groetjes van Hepziba

            steffivandenbergh <stefke_stef_@...> wrote:

            heey!

            hebben jullie tips voor een beginneling zoals ik?

            alvast bedankt

            Do you Yahoo!?
            Check out the new Yahoo! Front Page. www.yahoo.com

          • Jan Willem Gunneman