  • isshisu
    Message 1 of 5 , Oct 2, 2004
      hoi iedereen,

      ik ben er sinds kort achter dat ik binnen 2 seconden iemands aura
      kan zien.dit vind ik best wel wennen, want ik wist niet dat ik dit
      kon. ook heb ik laatst een visioen gehad, dat was echt heel vreemd.
      ow ja, trouwens ik had dat poeder gemaakt en het werkt!!! nog
      bedankt voor het recept.

      groetjes van jessica
    • fred de groot
      Message 2 of 5 , Oct 2, 2004
        super jessica, ben echt blij voor je dat het poeder ook voor jou werkt
        en natuurlijk iemand aura kunnen zien is een harstike handige gave.
        het gaat echt wel een goede kant op met je , je krijgt steeds meer mogelijkheden.
        welcom in een wereld waar sommige mensen alleen maar van kunnen dromen

        isshisu <isshisu@...> wrote:
[...]

        Meddle not in the affairs of dragons
        For thou art crunchy
        And go well with ketchup.

        Nature created Fear for Survival and Bravery for Sacrifice

        Reality bites, so i just nibble!!

        Growing old is official, we all have to do it, but growing
        up is optional!!

        'The man who speaks to you of sacrifice, speaks of slaves and masters.
        And intends to be the master. But if ever you hear a man telling you
        that you must be happy, that it is your natural right, that your first
        duty is to yourself--that will be the man who's not after your soul.'

        http://www.sarhelion.4-all.org

        Do you Yahoo!?
        Take Yahoo! Mail with you! Get it on your mobile phone.

      • jes hub
        Message 3 of 5 , Oct 2, 2004
          weet je wat ik nu zo vreemd vind, dat sommige mensen er echt alles aan doen om gaves te krijgen omdat ze alleen de goede dingen in zien van zoiets. en als ze die gaves  hebben dat het tegenvalt omdat ze niet wisten dat het niet altijd even leuk is. maar toch ben ik wel blij dat ik dit kan, ik zou niet zonder willen. er is wel tegen me gezegt dat mijn gaves konden groeien en dat er nieuwe bij zouden komen maar ik dacht dat dat langer zou duren dan 4 maanden

          isshisu <isshisu@...> wrote:
[...]

          vote.yahoo.com - Register online to vote today!
        • fred de groot