dromen

  • jes hub
    Message 1 of 66 , Sep 2, 2004
      nou het zit zo, ik droom dingen en dan gebeurt het ook echt. ik heb een keer gehad dat ik iets zat te lezen in mijn droom en later las ik het zelfde en dacht ik: he dit heb ik al een keer meegemaakt. ik vond het wel grappig en liet het daar maar bij maar ik kreeg dat steeds vaker en vaker en toen dacht ik bij mezelf: waarom gebeurt dit en dat weet ik eigelijk nog steeds niet. ik vind het niet erg, maar ik heb tot nu toe alleen maar goede dingen gehad. wel ben ik nu bang dat als ik droom dat er iets gebeurt met een familielid ofzo dat dat ook echt gaat gebeuren.

      http://mail.yahoo.com

    • Jan Willem Gunneman
      Message 66 of 66 , Nov 4, 2005
        oke

        jannieke de Wit <krux_lp@...> wrote:
        dus jij hoort zogenaamd intelectueel te zijn?? hmm... lees het nog 3x en je
        snapt miss dan wat ik bedoel maar k kan niks garanderen natuurlijk

        >From: Jan Willem Gunneman <julius1882@...>
        >To: heksen_gedonder@yahoogroups.com
        >Subject: Re: [heksen_gedonder] Re: dromen
        >Date: Sun, 16 Oct 2005 07:06:25 -0700 (PDT)
        >
        >Oké, nu ben ik je echt kwijt... maar dat geeft niet.
        >
        >jannieke de Wit <krux_lp@...> wrote:Ik heb niet gezegd dat ik hem
        >niet heb begrepen. Ik legde alleen uit wat ik
        >ermee bedoelde en waarop hij dus niet goed reageerde omdat hij mij verkeerd
        >begreep...
        >
        >:P

        >spreekwoordelijke

        >2

> [...]

        MSN Webmessenger voor als je niet achter je eigen PC zit
        http://webmessenger.msn.com/

        The quick brown fox jumps over the lazy dog.