spam excuus

  • Heppie
    Message 1 of 1 , Feb 19, 2012
      Ondanks dat hier nauwelijks nog wat gebeurd, wil ik toch mijn excuses aanbieden voor de spamberichten.
      De verzender bleek hier al eens eerder te hebben gespamd en ook zijn nieuwe emailadres is geband. Meer kan ik niet echt doen...

      Heb wel nog wat nieuwtjes:
      Er worden weer tarot cursussen gegeven in Gouda,
      Met een paar vriendinnen oefen ik de laatste tijd reiki, mocht iemand interesse hebben om eens mee te doen,
      In Gouda is nu ook een vrouwencirkel actief waarin vrouwen samen kunnen praten en oefeningen kunnen doen rond het jaarwiel,
      Er zijn weer zweefdagjes waarin we spirituele workshops en lezingen geven en nemen.

      Dat was weer even een nuttige update.
      Fijne Ostara allemaal!

      Groetjes van Hepziba