Re: [heksen_gedonder] Studiegroep Ciáran

    Message 1 of 10 , Jan 11, 2011
      In ieder geval bedankt voor het antwoord en veel plezier met de groep!

      Groetjes van Hepziba

      From: Pascal Voorwinde <exile_candle@...>
      To: heksen_gedonder@yahoogroups.com
      Date: Sunday, January 9, 2011, 8:47 AM

      Toch nieuwsgierig, maar meteen zeggen dat je niet mee kunt doen... ;-)
      Tja.....Wat moet ik daarop zeggen?

      Het is inderdaad een hele fijne en leerzame groep. We behandelen de 'basics' van de hekserij in de breedste zin van het woord. We hebben het over mythologie, healing, planeten, astrologie, kruiden, etc. En we doen een aantal rituelen per jaar. Voor de mensen die er nog verder in willen duiken zijn er verdiepende trajecten mogelijk, evenals een traditionele opleiding in de Alexandrian Wicca.

      Nieuwsgierigheid bevredigd? ;-)

      BB
      Melchior

      2011/1/8 Hepziba de Vries <hepzibadevries@...>

      Dan zet ik jullie wel bij winkels en adressen.
      Het klinkt trouwens als een erg leuke groep. Kun je er wat meer over vertellen?
      Ik zit zelf redelijk in het midden van het land, maar door drukte en een geïsoleerde woonplaats zal 2 keer ontmoeten voor mij echt te veel zijn... Maar ik ben toch nieuwsgierig!

      From: isabel weststrate <belliebel@...>
      To: heksen_gedonder@yahoogroups.com
      Date: Thursday, December 2, 2010, 8:19 PM

      beste melchior,
      bedankt voor je email. ik heb interesse, maar ik ben pas vijftien dus ik mag dit soort dingen niet doen van mijn ouders. als ik zestien of achtien ben zal ik gelijk op zoek gaan naar jullie! weet u misschien nog een wicca groep zoals jullie die niet "live" samenkomen? anders vinden mijn ouders me te jong. alvast bedankt!
      blessed be, Gaiane