studie minderjarigen

  • Heppie
    Message 1 of 10 , Jan 10, 2011
      Zeg Gaiane,

      Ik heb me laatst rot gezocht naar een link, die ik pas terug heb gevonden. Het klinkt ontzettend leuk en misschien is het wat je zoekt. Ik heb me wel geregistreerd, maar heb hier verder nog niets mee gedaan. Misschien is het wat.

      www.heksen.nl

      Groetjes van Hepziba

      --- In heksen_gedonder@yahoogroups.com, Hepziba de Vries <hepzibadevries@...> wrote:

> [...]
      > Ik heb hier een heel actief forum gevonden; http://www.forum.silvercircle.org/
      > Voor de rest geven de volgende sites schriftelijke cursussen, maar deze zijn (waarschijnlijk) tegen betaling... http://www.teachingsofavalon.com/, http://www.hetburovoorhekserij.com/page3.php, http://www.templeofstarlight.nl/nl/inhoud/solo-magical-training-wat-leer-ik-tijdens-de-solo-magical-training, http://www.circewicca.nl/.
      > Maar het ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je zoekt in een groep die niet samen komt.
      > Vertel, Gaiane, waar ben je naar op zoek, tot je meerderjarig bent?

    • Pascal Voorwinde
      Message 2 of 10 , Jan 10, 2011
        Hoi,

        Nee helaas, Ciáran staat open voor diegene die er echt voor gaan... ;-) Misschien dat we in de toekomst wel open avonden of rituelen gaan organiseren....Maar voorlopig nog niet...

        BB
        Melchior

        2011/1/10 Hepziba de Vries <hepzibadevries@...>

        Ja hoor, helemaal! Klinkt ontzettend leuk.
        Sporadisch langs komen werkt zeker niet?

        Dankje voor de info en succes met de hele organisatie!
        Groetjes van Hepziba

        From: Pascal Voorwinde <exile_candle@...>

        To: heksen_gedonder@yahoogroups.com
        Date: Saturday, January 8, 2011, 10:36 AM

        2011/1/7 Hepziba de Vries <hepzibadevries@...>

        Hé Melchior,

        Ziet er goed uit! Hebben jullie ook een link? Ik ben net bezig om mijn site weer wat te onderhouden en er is genoeg ruimte!

        We hebben geen site. Nog niet tenminste, maar wel een email voor als mensen zich aan willen melden pascal.voorwinde@...
        Misschien kun je dat op de site zetten?

        Message 3 of 10 , Jan 11, 2011
          In ieder geval bedankt voor het antwoord en veel plezier met de groep!

          Groetjes van Hepziba