Studiegroep Ciáran

  • lifeformpaths
    Message 1 of 10 , Dec 2, 2010
      Hoi,

      Studiegroep Ciáran staat open voor nieuwe leden.
      Wij zijn een studiegroep in de hekserij die 2x per maand samenkomen in het midden van het land. Na een jaar deelname is opleiding in de Wicca mogelijk.

      Bij interesse hoor ik graag van jullie.

      BB
      Melchior
    • isabel weststrate
      Message 2 of 10 , Dec 2, 2010
        beste melchior,
        bedankt voor je email. ik heb interesse, maar ik ben pas vijftien dus ik mag dit soort dingen niet doen van mijn ouders. als ik zestien of achtien ben zal ik gelijk op zoek gaan naar jullie! weet u misschien nog een wicca groep zoals jullie die niet "live" samenkomen? anders vinden mijn ouders me te jong. alvast bedankt!
        blessed be, Gaiane

        Message 3 of 10 , Jan 6, 2011
          Hé Melchior,

          Ziet er goed uit! Hebben jullie ook een link? Ik ben net bezig om mijn site weer wat te onderhouden en er is genoeg ruimte!

          En Gaiane, Ik ben bang dat je tot nu toe aangewezen bent op online groepen en fora.
          Ik heb hier een heel actief forum gevonden; http://www.forum.silvercircle.org/
          Maar het ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je zoekt in een groep die niet samen komt.
          Vertel, Gaiane, waar ben je naar op zoek, tot je meerderjarig bent?

          Groetjes van Hepziba

          Message 4 of 10 , Jan 8, 2011
            2011/1/7 Hepziba de Vries <hepzibadevries@...>

            Hé Melchior,

            Ziet er goed uit! Hebben jullie ook een link? Ik ben net bezig om mijn site weer wat te onderhouden en er is genoeg ruimte!

            We hebben geen site. Nog niet tenminste, maar wel een email voor als mensen zich aan willen melden pascal.voorwinde@...
            Misschien kun je dat op de site zetten?

            Message 5 of 10 , Jan 8, 2011
              Dan zet ik jullie wel bij winkels en adressen.
              Het klinkt trouwens als een erg leuke groep. Kun je er wat meer over vertellen?
              Ik zit zelf redelijk in het midden van het land, maar door drukte en een geïsoleerde woonplaats zal 2 keer ontmoeten voor mij echt te veel zijn... Maar ik ben toch nieuwsgierig!

              Message 6 of 10 , Jan 8, 2011
                Toch nieuwsgierig, maar meteen zeggen dat je niet mee kunt doen... ;-)
                Tja.....Wat moet ik daarop zeggen?

                Het is inderdaad een hele fijne en leerzame groep. We behandelen de 'basics' van de hekserij in de breedste zin van het woord. We hebben het over mythologie, healing, planeten, astrologie, kruiden, etc. En we doen een aantal rituelen per jaar. Voor de mensen die er nog verder in willen duiken zijn er verdiepende trajecten mogelijk, evenals een traditionele opleiding in de Alexandrian Wicca.

                Nieuwsgierigheid bevredigd? ;-)

                BB
                Melchior

                Message 7 of 10 , Jan 10, 2011
                  Ja hoor, helemaal! Klinkt ontzettend leuk.
                  Sporadisch langs komen werkt zeker niet?

                  Dankje voor de info en succes met de hele organisatie!
                  Groetjes van Hepziba

                  Message 8 of 10 , Jan 10, 2011
                    Zeg Gaiane,

                    Ik heb me laatst rot gezocht naar een link, die ik pas terug heb gevonden. Het klinkt ontzettend leuk en misschien is het wat je zoekt. Ik heb me wel geregistreerd, maar heb hier verder nog niets mee gedaan. Misschien is het wat.

                    www.heksen.nl

                    Groetjes van Hepziba

                    --- In heksen_gedonder@yahoogroups.com, Hepziba de Vries <hepzibadevries@...> wrote:

> [...]
                    > Vertel, Gaiane, waar ben je naar op zoek, tot je meerderjarig bent?

                  • Pascal Voorwinde

                      Message 10 of 10 , Jan 11, 2011
                        In ieder geval bedankt voor het antwoord en veel plezier met de groep!

                        Groetjes van Hepziba