  • isabel weststrate
    Message 1 of 3 , Jul 5, 2010
      merry meet

      ik ben gaiane en ik ben al een tijdje bezig met wicca en deze groep lijkt me super interessant! ik hoop mijn wicca interesses met anderen te delen.
      blessed be

      gaiane

      Message 2 of 3 , Jul 5, 2010
        Hoi Gaiane,

        Fijn, vers bloed! Je bent van harte welkom!

        Je hebt trouwens een mooie naam! Is dit je magische naam? Gaia zit er zo mooi in verwoven.

        Hoe lang ben je al bezig ongeveer en welke onderwerpen in Wicca trekken jou het meest?

        Groetjes van Hepziba

        Message 3 of 3 , Jul 7, 2010
          hoi, hepziba
          ja dit is mijn magische naam. ik vind het vooral leuk om rituelen uit te voeren in de natuur, alleen omdat ik pas 15 ben kan ik nog niet in een coven dus doe ik alles nog een beetje op eigen kracht.ik ben nu al vanaf mijn 12 geinterresseerd in wicca, maar ik doe het pas echt sinds ik 14 werd. ik hoop je snel weer te mailen
          groetjes gaiane!