Touched nieuws

    Message 1 of 1 , Jun 3, 2009
      Lieve lezers,

      Even een huishoudelijke mededeling; Touched by Magic is in de mode. Serieus! Op www.indemode.nu vind je bij Topstuk een kledingstuk van Touched, onder het kopje 'lekker zomers'.

      Dan nu nog een leuk weetje; de Barok collectie is online! Hij is al te zien op www.touchedbymagic.hyves.nl en www.touchedbymagic.punt.nl. De officiele webshop volgt zo snel mogelijk met deze collectie en meer informatie!

      En tot slot; We mogen weer een modeshow verzorgen!
      Benita, van Tangoverde, organiseert een driedaags tango-zomerfeest, en speciaal voor deze gelegenheid gaan we tangokleding ontwerpen! De modeshow zal plaatsvinden op zaterdagavond 11 juli, om 20.30.
      Voor meer info, zie www.tangoverde.com.
      Foto's volgen uiteraard!

      Geniet van de zomer!
      Ik meld me wanneer er weer nieuws is.