Re: Feestmaanden!

    Message 1 of 2 , Oct 29, 2007
      Zelf ben ik bezig met Samhain, dus dat moet ik aan mijn neus voorbij
      laten gaan... Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat ben ik in touw
      op mijn stageplek om te helpen met de bruidsmodeshow daar. Wordt dit
      jaar dus een echte halloweenshow, maar daar zal je weinig van merken
      ben ik bang...

      Natuurlijk vieren we Sinterklaas; de lootjes zijn al getrokken en het
      ploeteren met gedichtjes en 'wie heeft wie' kan beginnen!
      Midwinter 'vieren' we meestal in het Archeon met hun
      Midwinterfestival. Ook dit jaar zijn we weer van de partij en ik sta
      te trappelen om te zien wat ze dit jaar weer allemaal hebben
      voorbereid.

      En naast Yule hebben we natuurlijk ook kerst. Meestal mix ik die
      consepten thuis een beetje. De kerstboom zie ik echt als het groen
      dat versierd wordt om de andere planten te stimuleren weer groen te
      worden en het kerstmaal is echt voor het samenzijn en genieten van
      hartje winter. Ook liggen er kadootjes onder deze kerstboom. Iedereen
      koopt een klein kadootje voor iedereen. Erg gezellig. Natuurlijk
      worden hierbij de huisdieren niet vergeten!

      Maar iets echt hekserigs heb ik dit jaar niet in de planning staan.
      Ik heb het veel te druk (wat je vast al hebt gemerkt aan het
      uitblijven van de Nieuwsbrief) en werk mezelf letterlijk ziek van de
      stress. Dus ik moet eerst weer even mijn balans vinden, voordat ik
      weer tijd kan nemen voor extra's. Of misschien is dat het wel;
      misschien moet ik gewoon tijd maken voor de extra's, dan kan ik de
      rest van het werk ook wat beter aan... Hmm, idee.
      Maar daar zal ik later wel op door filosoferen.
      Voor nu wens ik iedereen een griezelig gezellige Samhain toe!!!

      Groetjes van Hepziba

      --- In heksen_gedonder@yahoogroups.com, "Hepziba de Vries"