Gesprek met de Godin?

  • jettespoormans
    Message 1 of 3 , Sep 28, 2007
      het is misschien een domme vraag, maar ik had gister een gesprek met de
      Godin, of dat denk ik. Wat ik wou vragen was, of dat mogelijk is, of
      dat het maar een hersen spinsel was. En of een van jullie dat misschien
      ook gehad heeft.

      Groetjes Jette
    • werkslaafje
      Message 2 of 3 , Oct 14, 2007
        Ach dat is niet dom. want ik kreeg ook kontakt met soortgelijke......
        heb zelf een opracht gekregen als eunuch door het leven te gaan,maar
        mensen namen mij niet serieus.... ik zal wel gehoor aan geven op den
        duur waneer ik de juiste personen vindt om het uit te voeren.
        Maar weest voorzichtig met bepaalde kontakten die je maakt in de
        cossmos..
        groetjes..
        werksl
        - In heksen_gedonder@yahoogroups.com, "jettespoormans"

        Message 3 of 3 , Oct 17, 2007
          Hai Jette,

          Dat kan absoluut heel goed! Zo heb ik mijn heksennaam dus ook ontdekt;
          ik zoek ze (de God en Godin) het liefst op via geleide visualisatie. En
          dat is inderdaad een hersenspinsel. Maar aangezien de wereld Goddelijk
          is en haar creaties (dus ook wij) goddelijk zijn, is er heel makkelijk
          contact te leggen. De God en Godin zijn overal, dus je kunt ze
          uitnodigen in dromen, in visualisaties en andere meditaties, in
          wandelingen, in nood... Of ze komen jou een bezoekje brengen door
          inspiratie, inzicht of visioenen en dergelijke aan te reiken.
          Dus op zich is het heel natuurlijk!
          Het is een hersenspinsel, maar een hersenspinsel bevat zoveel meer dan
          de term zelf zegt. Heb vertrouwen in je intuïtie en wat jou aangereikt
          wordt in je heldere momenten!
          Hadden jullie het gezellig? :)