Re: [heksen_gedonder] Magische naam

  • fred de groot
    Message 1 of 7 , Aug 29, 2007
      got mine by way of dreamscaping

      resident lurker

      There is a greater darkness than the one we fight. It is the darkness of the soul that has lost its way’. The war we fight is not against powers or principalities, it is against chaos and despair. Greater than the death of flesh is the death of hope, the death of dreams. Against this peril we can never surrender. The future is all around us, waiting in moments of transition, to be born in moments of revelation. No one knows the shape of that future, or where it will take us. We know only that it is always born in pain

      Message 2 of 7 , Aug 29, 2007
        Zelf heb ik geen ritueel gedaan, maar ik heb ook niet zomaar een eind weg gekozen.
        Ik bedacht eerst welke kleuren, dieren, planten etc mij allemaal aanspraken en ging ertoen mee husselen.
        Uiteindelijk kwam ik op de naam Sylver Willow. Zilver, omdat ik dat een mooie kelur vind en vaak zileren
        sieraden draag, en Willow komt van de treurwilg, die ik altijd een heel mooie boom heb gevonden.

        Groetjes
        Melanie

        Website: www.melaniem.nl
        Ik vroeg me af, of je een ritueel gedaan had om achter je magische naam
        te komen, of dat je gewoon iets genomen had wat je leuk vond klinken.
      • Danielle -
        Message 3 of 7 , Sep 2, 2007
          Heb niet een magische naam... Vera heb ik als nickname gekozen om niet herkend te worden... in 't begin van 't internet tijdperk... nu laat ik dat wat los noem ik mijzelf vakaer gewoon Danielle.

          Hepziba de Vries <hepzibadevries@...> wrote:
          Ik vroeg me af, of je een ritueel gedaan had om achter je magische naam
          te komen, of dat je gewoon iets genomen had wat je leuk vond klinken.

          Yahoo! oneSearch: Finally, mobile search that gives answers, not web links.

          Message 4 of 7 , Oct 17, 2007
            Zelf heb ik een naam gekozen die ik zelf heb bedacht en die ik mooi
            vond klinken. Ben er vorig jaar achter gekomen dat het ook een
            havenstadje in Portugal is... Wel grappig!
            Omdat ik hem zelf had bedacht, was ik eraan gaan twijfelen of ik
            misschien een andere magische naam heb. Daar heb ik een geleide
            meditatie op gedaan en zo kwam ik tot de conclusie dat ik wat meer
            vertrouwen in mijn intuïtieve keuzes moet hebben, omdat deze naam
            inderdaad voor mij bedoeld was. Fijn, die onderonszelfjes af en toe! :P
            Mijn heksennaam, voor degenen die het niet weten en nieuwsgierig zijn,
            is Tavira.

            --- In heksen_gedonder@yahoogroups.com, "Hepziba de Vries"

            Message 5 of 7 , Oct 17, 2007
              Fijn dat je daar nu vaker mee naar buiten durft te komen! En Danielle
              is nog steeds redelijk anoniem omdat die naam nogal vaak voorkomt. ;)

              --- In heksen_gedonder@yahoogroups.com, Danielle -

              Message 6 of 7 , Oct 17, 2007
                Ik vind de treurwilg ook een prachtige boom en heel stevig ook. Bijna
                onkruid. Maar onkruid bestaat niet!
                Dat is inderdaad ook een hele leuke manier om bij je magische naam te
                komen. Heb ik ook aan zitten denken. Ik heb namelijk iets met veren,
                zwanenveren hebben de voorkeur. Zat eerst te denken aan Swanfeather,
                maar daarna schoten nog allerlei termen door mijn hoofd en kon ik
                niet meer kiezen... Gelukkig ben ik er uiteindelijk heel tevreden
                mee. En ik spaar nog steeds veren :)

                --- In heksen_gedonder@yahoogroups.com, "Sylver Willow"