Re: [heksen_gedonder] Re: ben er weer

  • Blue Rose
    Message 1 of 6 , Jul 29, 2007
      Krijg ik dan gewoon geen berichten van deze groep ofzo?
      Ik krijg er hooguit een in de twee maanden :S
      Of is deze groep zo dood?

      BB Blue

      Hepziba de Vries wrote:
      Gelukkig maar, want ik heb het de afgelopen maand niet gedaan...
      Had het vreselijk druk met school, maar geniet nu met volle teugen van de vakantie.
      Blijf lekker thuis, misschien een weekje naar Engeland. Op de bezem :)
      Wat doen jullie?

      steffivandenbergh <stefke_stef_@...> wrote:
      ik hou jullie anders nauwlettend in de gaten hoor ^^

      --- In heksen_gedonder@ yahoogroups. com, "Hepziba de Vries"
      <hepzibadevries@ ...> wrote:

      > Ik geloof dat je niet al te veel bij hoeft te lezen, want ik geloof
      > dat meer leden er (even) tussenuit zijn gepiept.
      > Hopelijk kunnen we nog veel kletsen voordat iedereen op vakantie
      gaat!

      > Fijn dat je weer aan boord bent! Is het gelukt waar je mee bezig
      was?
      > Groetjes van Hepziba
      >
      > --- In heksen_gedonder@ yahoogroups. com, "witchdeirdre"

      > ik

      Ready for the edge of your seat? Check out tonight's top picks on Yahoo! TV.

      http://www.eset.com

      Looking for a deal? Find great prices on flights and hotels with Yahoo! FareChase.
      Message 2 of 6 , Aug 28, 2007
        (inmiddels terug van 5 dagen Londen)
        Het is hier inderdaad verdacht rustig aan het worden... Dat zou toch wel een beetje rechtgetrokken moeten worden nu iedereen weer terugkomt/is van vakantie.

        Dus hoe was de vakantie? En heb je alweer de nodige rituelen, talismannen en mascottes voor het nieuwe schooljaar of anderzijds een nieuwe start voorbereid? En zo ja, welke?
        Kom op mensen, ik sta te popelen om weer te beginnen met de discussies!

        Groetjes van Hepziba

        <hepzibadevries@ ...> wrote:

> [...]

        http://www.eset. com

        Looking for a deal? Find great prices on flights and hotels with Yahoo! FareChase.

        Boardwalk for $500? In 2007? Ha!
        Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at Yahoo! Games.