een hele goede club!

  • Anouk
    Message 1 of 6 , Apr 2, 2007
      ik heb echt een super club gevonden het is echt een aanrader! hij heet:
      i love 2 be witch.
      hier is link: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=349203
      Message 2 of 6 , Apr 12, 2007
        Ziet er inderdaad leuk uit, maar wat kan je nou eigenlijk met zo'n
        club? Als je geen lidmaatschap betaald, bedoel ik. Ze hebben vaak leuke
        dingen, maar je kunt de berichten en dergelijke niet lezen of erop
        reageren, enz. Dat is wel jammer, want het is erg mooi!

        Groetjes van Hepziba

        --- In heksen_gedonder@yahoogroups.com, "Anouk" <miss_wicca_girl@...>
        wrote:

        > ik heb echt een super club gevonden het is echt een aanrader! hij
        heet:
        > i love 2 be witch.
        > hier is link: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=349203

      • Anouk van sister
        Message 3 of 6 , Apr 13, 2007
          nou opzich is het geen betaald lidmaatschap hoor. je hoeft alleen maar even een klein profiel aan temaken voor een nickname enzo.
          nouja wat heb je aan zoon club? het is erg gezellig in het forum. iedereen helpt elkaar en iedereen is actief bezig met de club. verder staat er heel veel informatie op.
          en houden we chatavonden. [vaak bij jaarfeesten]
          maar goed om dit allemaal mee te kunnen maken.
          moet je helaas eerst lid worden.

          blessings

          To: heksen_gedonder@yahoogroups.com
          From: hepzibadevries@...
          Date: Thu, 12 Apr 2007 12:36:29 +0000
          Subject: [heksen_gedonder] Re: een hele goede club!

          wrote:

          > ik heb echt een super club gevonden het is echt een aanrader! hij
          heet:
          > i love 2 be witch.
          > hier is link: http://www.clubs. nl/community/ default.asp? clubid=349203

          Windows Live Messenger het beste van de toekomst Download NU! Windows Live Messenger!
        • Danielle -

            From: hepzibadevries@ yahoo.com
            Date: Thu, 12 Apr 2007 12:36:29 +0000

            wrote:

> [...]

            Windows Live Messenger het beste van de toekomst Download NU! Windows Live Messenger!

            Check out new cars at Yahoo! Autos.

          • Anouk van sister
            Message 5 of 6 , Apr 16, 2007
              inderdaad je kan natuurlijk wel betalen op clubs. want dan wordt je een vip. maar ik ben dat niet.
              zonder vip kan je nog genoeg dingen zoals club opstarte of ergens gewoon lid van worden.
              ik kan wel begrijpen voor de mensen die wat eerder lid zijn geweest en wel moeste betalen hetnet clubs zat zijn.

              blessings

              To: heksen_gedonder@yahoogroups.com

              From: hepzibadevries@ yahoo.com
              Date: Thu, 12 Apr 2007 12:36:29 +0000

              wrote:

> [...]

              Windows Live Messenger het beste van de toekomst Download NU! Windows Live Messenger!

              In 2 tellen een webpagina voor al je fotos makkelijk en gratis met Windows Live Spaces Windows Live Spaces

                From: hepzibadevries@ yahoo.com
                Date: Thu, 12 Apr 2007 12:36:29 +0000