Poll results for heksen_gedonder

  • heksen_gedonder@yahoogroups.com
    Message 1 of 36 , Jan 1, 2007
      The following heksen_gedonder poll is now closed. Here are the
      final results:

      POLL QUESTION: Wat wil jij (blijven) lezen in de nieuwbrief?

      CHOICES AND RESULTS
      - Een spreuk, 0 votes, 0.00%
      - Een ritueel, 0 votes, 0.00%
      - Een steen behandelen, 0 votes, 0.00%
      - Een kruid behandelen, 0 votes, 0.00%
      - Astrologische informatie, 0 votes, 0.00%
      - Divinatie methode behandelen, 0 votes, 0.00%
      - Een recept, 0 votes, 0.00%
      - De fabeltjeskrant, 0 votes, 0.00%

      For more information about this group, please visit
      http://groups.yahoo.com/group/heksen_gedonder

      For help with Yahoo! Groups, please visit
      http://help.yahoo.com/help/us/groups/
      Message 36 of 36 , Jan 8, 2007
        Nee, helemaal geen reactie hier (en die hieronder staat, tellen we
        niet mee). Maar op de andere sites heb ik gelukkig wel (in totaal 5)
        stemmen ontvangen...
        Hieruit blijkt dus dat de fabeltjeskrant, spreuken en rituelen in de
        nieuwsbrief blijven. De rest valt allemaal af. Da's weer een stuk
        rustiger voor mij :)

        Groetjes en een gelukkig nieuw jaar van Hepziba

        --- In heksen_gedonder@yahoogroups.com, raymond welballen