New poll for heksen_gedonder

  • heksen_gedonder@yahoogroups.com
    Message 1 of 390 , Nov 1, 2006
      Enter your vote today! A new poll has been created for the
      heksen_gedonder group:

      Hoe ging jouw ontwikkeling in de Hekserij het afgelopen jaar?

      o Ik ben met sprongen vooruit gegaan
      o Het gaat lekker
      o Ik heb een slakkegangetje, maar ik ga vooruit!
      o Ik heb niet het idee dat ik echt verder kom...
      o Nou, om heel eerlijk te zijn heb ik er het afgelopen jaar niet zoveel aan gedaan.

      To vote, please visit the following web page:

      Note: Please do not reply to this message. Poll votes are
      not collected via email. To vote, you must go to the Yahoo! Groups
      web site listed above.

      Thanks!
    • heksen_gedonder@yahoogroups.com
      Message 390 of 390 , Dec 4, 2006
        Enter your vote today! A new poll has been created for the
        heksen_gedonder group:

        Wat wil jij (blijven) lezen in de nieuwbrief?

        o Een spreuk
        o Een ritueel
        o Een steen behandelen
        o Een kruid behandelen