Introduceren

  • d.natuur
    Message 1 of 5 , Oct 2, 2006
      MM iedereen,

      Mijn naam is Dennis en ik noem mezelf op internet Dnatuur. Ik ben pas
      begonnen met wicca omdat het me soiets van aantrekt. Ik ben 16 jaar en
      ga naar zwolle naar school ( zelf woon ik dicht bij zwolle ). Ik hoop
      dat ik me hier thuis ga voelen en gezellig met jullie ga babbelen en
      helpen ( hoop dat jullie hetzelfde doen ;) )

      Blessed Be,

      Dnatuur
    • Renata
      Message 2 of 5 , Oct 2, 2006
        Hallo, Dennis!

        Welcome!

        Brightest Blessings,

        Renata.
        --- In heksen_gedonder@yahoogroups.com, "d.natuur" <d.natuur@...>
        wrote:

> [...]
        > dat ik me hier thuis ga voelen en gezellig met jullie ga babbelen en
        > helpen ( hoop dat jullie hetzelfde doen ;) )

      • Danielle -
        Message 3 of 5 , Oct 2, 2006
          Van Harte Welkom!
          Groetjes,
          Danielle

          "d.natuur" <d.natuur@...> wrote:
[...]

          Get your own web address for just $1.99/1st yr. We'll help. Yahoo! Small Business.

        • Jacques
          Message 4 of 5 , Oct 3, 2006
            Merry meet en welkom,

            of op z'n Iers: Caed Mile Failte

            Altijd leuk een nieuw lid in de groep. Ik hoop dat je vindt wat je
            zoekt; stel je vragen, schaam je niet - we kunnen van elkaar leren en
            sommige vragen zetten anderen ook juist weer aan het denken.

            Leuk dat je bij Zwolle woont, ik heb er zelf (lang geleden, toen ik
            nog jong was :-) ) ook tijd gewoond en dat beviel me goed.

            Blessings,
            Silver Ash

            Message 5 of 5 , Oct 3, 2006
              Welkom in de groep Dnatuur!

              Wat een leuke naam trouwens, grappig bedacht. En leuk dat je meteen met de deur in de groep valt! Ik hobbel meteen door naar je volgende mail.

              Groetjes van Hepziba

              "d.natuur" <d.natuur@...> wrote:
[...]

              Do you Yahoo!?
              Everyone is raving about the all-new Yahoo! Mail.