Re: [heksen_gedonder] Yahoo problemen

    Message 1 of 4 , Jul 2, 2006
      Sorry, ik heb geen flauw idee hoe het komt.
      In het archief kan ik van jullie beiden niet vinden dat jullie uitgeschreven zijn uit de groep. Ik heb ook geen berichten gewist.
      Of het komt door de veranderingen op de groep, of de groepsberichten hebben wat vertraging opgelopen. Dat gebeurd ook nog wel eens.

      Trouwens, Jacques, ik merk dat jij berichten van deze groep vaak naar mij persoonlijk stuurd. Dat zou verklaren wat er met je reacties op de groep gebeurd. Die gaan niet naar de groep maar naar mij.
      Ik geloof dat ik er nog ergens een paar heb van mijn mailplundering. Zal ik ze op de groep mikken?

      Groetjes van Hepziba

      raymond welballen <werkslaafje@...> wrote:
      Tja dat gebeurt mij ook, hoe kan dat ?
      bl

      slfink2000 <silver-ash@...> wrote:
      Merry meet allemaal,

      Ik weet niet of er anderen zijn die hetzelfde probleem hebben, maar ik
      merkte dat ik van alles niets meer kon schrijven in deze groep, maar
      ook dat er berichten van mij verdwenen zijn, erg jammer.
      Ik ga er niet van uit dat ik er expres uit gegooid ben en dat het
      gebeurd is met de aanpassingen op Yahoo. Zijn er anderen die dit
      probleem ook hebben (gehad)?

      Blessings,
      Jacques

      Do you Yahoo!?
      Next-gen email? Have it all with the all-new Yahoo! Mail Beta.

      Yahoo! Messenger with Voice. Make PC-to-Phone Calls to the US (and 30+ countries) for 2¢/min or less.

    • Jacques
      Message 2 of 4 , Jul 4, 2006
        Hoi,

        Soms mail ik rechtstreeks met leden, maar meestal zet ik reacties in
        de groep, en ik weet zeker dat er dingen verdwenen zijn. Ik merkte net
        ook dat ik ineens niet bij de Spririts-groep kon komen, die was ook
        gesloten. Geen idee wat ze bij Yahoo aan het rommelen zijn.
        Berichten die ik je persoonlijk gestuurd heb mag je best op de groep
        zetten, ik dacht niet dat ik rare dingen geschreven had (en anders
        moet je dat er maar uithalen of zo)

        Jacques

        --- In heksen_gedonder@yahoogroups.com, Hepziba de Vries