castratie als offer ?

  • werkslaafje
    Message 1 of 89 , Feb 2, 2006
      Hallo Ik als man wordt steeds achter volgd dat ik mijn ballen moetten
      op offeren, hoe komt dat ? en waarom krijg ik die drang om het te
      laten uitvoeren ?
      Het gaat meestal in een flits,dat een krachtige heks dat uitvoert in
      het bos en of op een geheime locatie.
      Groetjes en bedankt voor het lezen en andvies hier over.
    • raymond welballen
      Message 89 of 89 , May 15 5:13 AM
        hoe gaat het me U ?
        het gaat voor uit nu.

        raymond welballen <werkslaafje@...> wrote:

        Hi Jannieke ,
        Ja ik leef nog vindt je dat een beetje jammer ? ,kan toch .
        Ja ik ga even niet hard van stapel aan het gaan,ben nog even aan het onderhandelen met een dame die,zee intrese in het hle gebeuren heeft !

        hou je op de hoogte dan...

        liefs

        jannieke *-* <krux_lp@...> wrote:
        He je leeft nog =)

> [...]
        >what do you want?
        >where are you going?
        >
        >who do you serve and who do you trust?
        >

        >'The man who speaks to you of sacrifice, speaks of slaves and masters.
        >And intends to be the master. But if ever you hear a man telling you
        >that you must be happy, that it is your natural right, that your first
        >duty is to yourself--that will be the man who's not after your soul.'
        >
        >http://www.sarhelion.4-all.org

        >  Yahoo! Mail
        >  Use Photomail to share photos without annoying attachments.

        Nieuw op MSN Messenger 7.5: Dynamische achtergronden
        http://www1.imagine-msn.com/Messenger/Audio.aspx

        Yahoo! Mail
        Use Photomail to share photos without annoying attachments.

        How low will we go? Check out Yahoo! Messenger’s low PC-to-Phone call rates.