Hepziba's Heksen Gedonder

    Message 1 of 96 , Nov 3, 2005
      Hallo allemaal,

      Ik heb eindelijk wat gedaan aan mijn site, vlak voordat ons internet ermee uitscheed in verband met onze verhuizing. Maar vandaag zijn we over; vanacht is onze eerst nacht in het nieuwe huis!!! Gelukkig; geen tocht meer op mijn hoofd, geen koude slaapkamer meer... En zeker met de herfststormen die nu in volle gang zijn, is het prettig dat het oude huis nu onbewoond is.
      Persoonlijk vind ik de stormen heerlijk, zeker op de fiets als het in mijn rug blaast. Maar het is wel heerlijk dat de temperatuur zo hoog is. Niet dat dat de bedoeling is, maar ik geniet er maar van.

      Omdat ik met de verhuizing bezig ben, kan ik niet bij de boeken die ik normaal gebruik om deze nieuwsbrief mee te vullen. Deze wordt dus weer even zoals vanouds; updates en feesten.

      Wat de poll betreft heb ik besloten om niet alle pagina's die gekozen zijn tegelijk te maken, maar eerst de nummer 1 gekozen pagina af te maken en vanaf daaruit door naar beneden. Nou staat de 'Seizoensknutsel-pagina' bovenaan, maar die mappen zitten nog in de dozen. Dus ik ben nu intensief bezig om 'Hoe je een Heks wordt' uit te werken en het vlot al goed!
      Dus blijf vooral stemmen, maar weet dat het even zal duren voordat ik eraan begin.

      De poll top 5;
      5. Cirkels trekken met 21 stemmen
      4. Magie soorten met 22 stemmen
      3. Geuren ook met 22 stemmen
      2. Rituelen met 24 stemmen
      1. Stenen met 39 stemmen

      Update;
      * 6 Oktober heb ik allerlei vragen online gezet bij 'Vraag en Antwoord'. Sandra had een vraag over een pentagram-hangertje, Mysica vroeg of ze van nature een heks is, Iris wil beginnen met Wicca, Bas wilde weten hoe je gaves stopzet en Angela wil alleen magie gaan beoefenen.
      Allemaal heel erg bedankt voor alle vragen!

      Op 11 november begint het nieuwe seizoen van Charmed: seizoen 8!
      Op 19 en 20 november is de gothic&fantasybeurs Triganda in de RAI in Amsterdam. Kijk op www.triganda.com om te zien wat ze allemaal van plan zijn.
      Tot 1 december kan je kaartjes voor de Midwinterfair in het Archeon in Alphen aan de Rijn in de voorverkoop kopen voor maar 12,50 euro i.p.v. 14,50 euro. Op www.archeon.nl kun je meer lezen en bestellen.

      Halloween is dan misschien al over, Samhain kan nog altijd gevierd worden. Met als voordeel dat de onwetende dreuzels nu alle pompoenen en ander Halloweenspul in de aanbieding gooien!
      Dus een fijne Samhain allemaal en mijn voornemen voor volgend jaar is dat dit nieuwsbriefje weer wat beter gevuld zal worden!

      Magische Groetjes van Hepziba

      Message 96 of 96 , Jan 6, 2011
        Hoi!

        Inderdaad! Het breekt mijn hart dat ik haast geen tijd heb om me nog bezig te houden met deze site, want hij is werkelijk nog steeds hartstikke leuk! Maar ik heb er gewoon geen tijd voor.
        Op het moment ben ik ziek en aan de beterende hand, dus ik ben nu wat zooi uit mijn leven aan het schoppen om meer ruimte te creëeren voor mezelf en wat dingen aan het doen, waar ik daarvoor ook geen tijd voor had. Vandaar nu dit initiatief.

        Ik heb mijn eigen bedrijfje in maatkleding (Touched by Magic) en omdat dit niet genoeg geld in het laatje bracht (lang leve de crisis) ben ik weer gestart met studeren; voltijd hbo voor leraar Engels. Maar ik wil mijn bedrijfje niet opgeven. Maar school vraagt veel meer tijd dan gedacht... En ik heb deze geweldige site ook nog! Ik ben al een paar maanden gillend gek geworden van tijdgebrek. Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom ik in 2 maanden tijd nu voor de 2e keer goed ziek ben. Ik moet mijn bedrijfje rustiger aan gaan doen, een beetje afbouwen, en mijn schoolwerk beter organiseren. Dus dingen die ik leuk vond en nog wilde doen, maar waar ik maar niet in slaag, daar staak ik nu maar mee. Helaas.

        Ik ben wel benieuwd naar de andere mooie dingen die ervoor terugkomen. Daar gaan we het inderdaad voor doen. Jij succes met jouw laatste nieuwsbrief, Daniëlle, en bedankt voor je begrip en steun!

        Groetjes van Hepziba

        From: Hepziba de Vries <walvissen@...>
        Subject: [heksen_gedonder] Hepziba's Heksen Gedonder
        To: "me ik" <walvissen@...>
        Date: Thursday, January 6, 2011, 2:57 PM

        Lieve lezers,

        Allereerst wil ik je een gelukkig nieuw jaar toewensten met veel betovering en geluk!
        En dan komt nu mijn mededeling dat dit mijn laatste nieuwsbrief zal zijn. Elk jaar beloof ik beterschap in het versturen van deze nieuwsbrief en elk jaar faal ik. Daarom geef ik het op.

        Hepziba's Heksen Gedonder zal blijven bestaan en verder onderhouden worden, zodra ik weer wat meer tijd vrij kan maken. Als er weer iets aangevuld en geupdate is, zal dit op de voorpagina vermeld worden, zodat je meteen ziet of er weer wat is veranderd.

        Ik wil jullie ontzettend bedanken voor de vele leuke reacties door de jaren heen, bijdrages aan de website en bemoedigende mailtjes om hiermee verder te gaan! Het is ontzettend leuk om steeds te lezen dat je werk gewaardeerd wordt. En ik zal mijn best blijven doen.

        Blessed Be,

        Hepziba