RE: [heksen_gedonder] Re: ascedant

  • jannieke de Wit
    Message 1 of 42 , Oct 1, 2005
      hebben wij het over dezelfde jw..?

      >From: "steffivandenbergh" <stefke_stef_@...>
      >To: heksen_gedonder@yahoogroups.com
      >Subject: [heksen_gedonder] Re: ascedant
      >Date: Fri, 30 Sep 2005 12:48:25 -0000
      >
      >sinds dat hij een volwassen man is ;)

      MSN Webmessenger voor als je niet achter je eigen PC zit
      http://webmessenger.msn.com/
    • fred de groot
      Message 42 of 42 , Dec 4, 2005
        ze vertel er natuurlijk niet bij dat bij de stenen allemaal een aantal spikeriemen eromheen gewikkeld hebben zitten. voor dat "betere" gevoel van liefde als je er 1 gooit naat iemand.

        Hepziba de Vries <hepzibadevries@...> wrote:
        Welnee, simpelweg gewoon stenen...

        Jan Willem Gunneman <julius1882@...> wrote:
        Ja ja, met peperspray erin en een handgranaat, 5 handboeien en tepelklemmen met plus en min-pool. Ja, ik ken die handtasjes...

        steffivandenbergh <stefke_stef_@...> wrote:
        oh helpie en ik ben jonger dan jannieke..lang leve het handtasje

        The quick brown fox jumps over the lazy dog.

        Meddle not in the affairs of dragons
        For thou art crunchy
        And go well with ketchup.

        Nature created Fear for Survival and Bravery for Sacrifice

        who are you?
        what do you want?
        where are you going?

        who do you serve and who do you trust?

        'The man who speaks to you of sacrifice, speaks of slaves and masters.
        And intends to be the master. But if ever you hear a man telling you
        that you must be happy, that it is your natural right, that your first
        duty is to yourself--that will be the man who's not after your soul.'

        http://www.sarhelion.4-all.org

        Yahoo! Shopping
        Find Great Deals on Gifts at Yahoo! Shopping