Re: Merry Meet!

  • steffivandenbergh
    Message 1 of 30 , Sep 1, 2005
      Toevallig is ie wel een cesear hond ja! =P
      moet k um op je af sturen? dan gaat ie zo lang piepen om aandacht, dat
      jij smeekt om vergiffenis
    • Jan Willem Gunneman
      Message 2 of 30 , Sep 1, 2005
        Ja ja ja, ze zijn wel schattig.

        steffivandenbergh <stefke_stef_@...> wrote:
        Toevallig is ie wel een cesear hond ja! =P
        moet k um op je af sturen? dan gaat ie zo lang piepen om aandacht, dat
        jij smeekt om vergiffenis

        The quick brown fox jumps over the lazy dog.

        Do you Yahoo!?
      • jannieke de Wit
        Message 3 of 30 , Sep 4, 2005
          Ook van mij een welkom

> [...]
          >
          >Reality bites, so i just nibble!!
          >
          >Growing old is official, we all have to do it, but growing
          >up is optional!!
          >
          >'The man who speaks to you of sacrifice, speaks of slaves and masters.
          >And intends to be the master. But if ever you hear a man telling you
          >that you must be happy, that it is your natural right, that your first
          >duty is to yourself--that will be the man who's not after your soul.'
          >
          >http://www.sarhelion.4-all.org
          >

          >---------------------------------
          > Start your day with Yahoo! - make it your home page

          MSN Webmessenger: altijd en overal beschikbaar http://webmessenger.msn.com/
        • jannieke de Wit
          Message 4 of 30 , Sep 4, 2005
            *word wakker* heuh.. wat??

> [...]
            >
            >http://www.sarhelion.4-all.org

            >Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around

            MSN Webmessenger doet het altijd en overal http://webmessenger.msn.com/
          • jannieke de Wit
            Message 5 of 30 , Sep 4, 2005
              of jij luisterd slecht..

> [...]
              >

              >The quick brown fox jumps over the lazy dog.
              >

              >---------------------------------
              > Start your day with Yahoo! - make it your home page

              Speel online games via MSN Messenger http://messenger.msn.nl/
            • Jan Willem Gunneman
              Message 6 of 30 , Sep 5, 2005
                Ja, die bedoelde ik anders dan dat jij hem opvatte. Heppie namelijk altijd erg lief en betrokken met mensen en geeft werkelijk om ze, en dat mag niet als psychiater, is haar geleerd. Snap je 'm?

                jannieke de Wit <krux_lp@...> wrote:
> [...]

                >The quick brown fox jumps over the lazy dog.
                >

                >---------------------------------
                >  Start your day with Yahoo! - make it your home page

                Wicca suppliesWicca jewelryWicca book
                WitchcraftWiccaWicca stores

                Message 7 of 30 , Sep 6, 2005
                  hehe ja oke dan is t goed :P

                    Message 9 of 30 , Sep 11, 2005
                      Ach gossie, wat schattig! Ik wil ook zo'n beestje!

                      steffivandenbergh <stefke_stef_@...> wrote:
                      Toevallig is ie wel een cesear hond ja! =P
                      moet k um op je af sturen? dan gaat ie zo lang piepen om aandacht, dat
                      jij smeekt om vergiffenis

                      Yahoo! for Good
                      Watch the Hurricane Katrina Shelter From The Storm concert
                    • Jan Willem Gunneman